مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری سایبری با دعوت به گروه‌های انتخاباتی هشدار داد هر روز هفته برنج نخورید فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد سازمان حج و زیارت از احتمال تأخیر در پرواز‌های بازگشت حجاج ایرانی خبر داد در سال جاری، ۶۷۰ روستا و ١٨ شهر استان خراسان‌رضوی با تنش آبی مواجه هستند ۱۶ مورد نمونه مثبت هاری از ابتدای سال در خراسان‌رضوی شناسایی شد اعمال‌قانون ۱۷۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۶ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۳ تیر ۱۴۰۳) | بارش‌های رگباری باران و سیلابی‌شدن مسیل‌ها چطور در تابستان اوقات فراغت فرزندمان را پُر کنیم؟ چقدر در خواستگاری راستگو باشیم؟ با توجه به هشدار هواشناسی؛ مناطق تفرجگاهی تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تعطیل است توسعه روابط بین‌الملل در حوزه سلامت در مشهد در دستور کار قرار گرفته است صدور هشدار وقوع سیل! به طرقبه‌شاندیز سفر نکنید ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، میدان استقلال و میدان قائم(عج) مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم

  • کد خبر: ۲۳۴۸۳۸
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم
فرماندار مشهد از ادامه کمبود مدرسه در سطح شهرستان مشهد خبر داد.

محسن داوری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در حاشیه مراسم بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه.ساز که امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: کمبود فضای آموزشی در شهرستان مشهد، از جمله مشکلات مهمی است که مردم با آن مواجه هستند و متاسفانه در این زمینه فاصله زیادی با میانگین استان و کشور وجود داشته است و در برخی مناطق هم این فاصله غیرقابل‌قبول بوده است.

وی افزود: آنچه در این زمینه به ما کمک کرد، حضور مردم و خیران بود و از آبان ۱۴۰۲ هر سه‌شنبه یک مدرسه افتتاح شد که ۹۹ درصد این مدارس یا تماماً یا بخشی از آن‌ها توسط خیران ساخته شده است. تا امروز حدود ۵۳۵ کلاس افتتاح شده و این نهضت سه‌شنبه‌ها ادامه دارد.

داوری با تاکید بر اینکه به دلیل افزایش جمعیت و مهاجرت‌های صورت‌گرفته، هم در روستا‌های شهرستان مشهد و هم در شهر مشهد به‌شدت کمبود مدرسه داریم، ابراز امیدواری کرد که تا پایان شهریورماه، بخشی از این کمبود مدرسه تامین شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->