دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست هم گرم‌‎تر، هم غبارآلودتر | آسیب تغییرات اقلیمی برای آب و هوای مشهد بررسی شگردهای تکراری ساقان و کلاهبرداران اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست
سرخط خبرها

فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد

  • کد خبر: ۲۳۵۲۶۶
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
فراجا از بازگرداندن کلاهبردار فراری رمز ارز به کشور خبرداد
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال رمز ارز به کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار مجید کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بر اساس اعلام مرجع قضائی، فردی به اتهام کلاهبرداری از طریق جلب اعتماد شاکی در زمینه رمز ارز پس از عمل مجرمانه خود از کشور متواری شده بود. در همین راستا نیز اقدامات برای دستگیری او آغاز شد و در پی تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز موضوع شناسایی، دستگیری و استرداد این فرد در دستورکار ماموران پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و اعلان قرمز نیز برای متهم تحت تعقیب صادر شد.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با هشدار به شهروندان در مورد عدم اعتماد به افراد شیاد به ویژه در زمینه رمز ارز‌ها بیان کرد: این متهم چندی پیش خود را فعال در زمینه سرمایه گذاری در رمز ارز و بورس بین‌الملل به شاکی معرفی کرده و اعتماد او را جلب کرده بود. سپس با هدف سرمایه گذاری شاکی در بورس بین‌المللی، اقدام به نصب برنامه‌های مربوطه در تلفن همراه و لپ تاپ وی کرده بود، اما در حین نصب این برنامه‌ها به رمز و شماره حساب شاکی دسترسی پیدا کرده و در فرصت مناسب اقدام به تخلیه حساب فرد شاکی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کرده بود.

کریمی خاطرنشان کرد: به موازات اقدامات بین‌المللی برای ردیابی متهم در کشور‌های احتمالی محل تردد، اعلان قرمز صادره به مبادی ذیربط داخلی نیز منعکس و شناسایی این شخص به صورت ویژه در کشور‌های منطقه در دستور کار قرار گرفت و نهایتاً متهم در یکی از کشور‌های همسایه شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن اشاره به تلاش‌های بی وقفه صورت گرفته در این پلیس، تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته میان اینترپل تهران و اینترپل کشور مورد نظر، وی از طریق مرز بین‌المللی فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور مسترد و برای ادامه روند رسیدگی پرونده تحویل قوه قضائیه شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->