اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رای خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رای‌دادن تردید نکنند+ فیلم گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در تهران (۸ تیر ۱۴۰۳) گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس ۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری
سرخط خبرها

المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد

  • کد خبر: ۲۳۵۳۳۷
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
المیادین: هر گونه حمله به بیروت با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد
شبکه المیادین امروز (یکشنبه) با اشاره به اینکه مقاومت لبنان مختصات همه اهداف رژیم صهیونیستی را می‌داند، تأکید کرد که هر گونه حمله به بیروت، پاسخ کوبنده مقاومت را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، همه اهدافی که در پیام ویدیوئی حزب‌الله نمایش داده شده، دارای مختصات و نقشه جغرافیایی است که حزب‌الله به خوبی از آن اطلاع دارد و میزان اهمیت هر یک از اهداف را می‌داند.

بر اساس این گزارش، در نقشه جغرافیایی هر یک از اهداف، یک نقطه حیاتی وجود دارد که عملا قلب آن هدف را تشکیل می‌دهد و نقاط حیاتی تعیین شده کاملا عمدی مشخص شده و تعیین آن‌ها تصادفی نبوده است.

المیادین افزود که در پیام ویدیوئی حزب‌الله، این جنبش برای نخستین بار به موشک‌های نقطه‌زن خود که متفاوت از موشک‌های دقیق‌زن آن است، اشاره می‌کند.

بر اساس گزارش المیادین، در این پیام ویدیوئی اهداف زیادی در دریا از جمله سکوها، خطوط امداد و کشتی‌هایی با عملکردهای متفاوت وجود دارد. همچنان که اهداف زیاد و مهمی در هر یک از میادین انرژی در دریا وجود دارد.

المیادین همچنین نوشت: بیروت خط قرمز است و هر گونه بمباران آن با پاسخ کوبنده مقاومت مواجه خواهد شد که ممکن است اسرائیل تاب تحمل آن را نداشته باشد و باعث آغاز جنگ شود.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به تهدیدهای رژیم اشغالگر با انتشار کلیپی، بخشی از سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را منتشر کرد که گفت: اگر جنگی بر ما تحمیل شود، دشمن پشیمان خواهد شد.

در این کلیپ تصاویر هوایی با مختصات اماکن و مناطقی به نمایش گذاشته شده و حزب الله به صورت تلویحی اشاره کرده است که در صورت بروز درگیری گسترده، تمامی این مناطق در تیررس قرار دارند و حمله به این اهداف رژیم اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.

از جمله اهدافی که تصاویر هوایی آن در این کلیپ نشان داده شده، پالایشگاه نفت حیفا، فرودگاه بن گورین، بندر اشدود، بندر حیفا، پایگاه نظامی ماهواره‌ای در منطقه یهودا و پایگاه نظامی در النقب و الجلیل است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->