سرخط خبرها

یامگا در کادر فنی استقلال؟

  • کد خبر: ۲۳۵۴۴۰
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
یامگا در کادر فنی استقلال؟
شنیده‎های حاکی از این است که اگر سلامتی بینایی یامگا تایید نشود در کادر فنی استقلال به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیرو انتشار اخبار مربوط به مشکل بینایی هافبک فرانسوی ۲۷ ساله تیم استقلال این موضوع که شاید پزشکان معالج این بازیکن مجوز حضورش در میادین فوتبال به شکل حرفه‌ای را صادر نکنند قوت گرفت.

در هفته‌های اخیر در این باره مطالب زیادی عنوان شد که آرتور کوین یامگا برای دریافت مجوز حضور در میادین حرفه‌ای باید تایید حداقل دو پزشک مورد تایید فدراسیون بین‌المللی فیفا را داشته باشد تا بتواند استقلال را در رقابت‌های رسمی لیگ برتر همراهی کند.

در این باره از نزدیکان نکونام شنیده می‌شود وی اعلام کرده حتی اگر چنین شرایطی برای یامگا به وجود نیاید و او نتواند فوتبال حرفه‌ای را ادامه بدهد از این بازیکن در کادر فنی تیمش استفاده خواهد کرد. چرا که یامگا به نکونام گفته بود اگر دیگر نتواند فوتبال را به شکل حرفه‌ای ادامه دهد می‌خواهد در امر مربیگری فعالیت کند.

با توجه به اینکه یامگا همواره اظهار تمایل زیادی به ادامه همکاری با این باشگاه داشته بعید نیست در روز‌های آینده پس از شروع مسابقات و عدم تأیید پزشکان، این بازیکن به عنوان یکی از تمرین دهندگان تیم استقلال به جمع اعضای کادر فنی بپیوندد تا در ادامه به کلاس‌های تئوری و عملی مربیگری فوتبال برود.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->