اگر سرفه‌های فرزندتان قطع نمی‌شود بخوانید دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست
سرخط خبرها

آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند

  • کد خبر: ۲۳۵۴۵۸
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی از آمارهای مربوط به رواج اعتیاد در استان صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد زهدی در مراسم امحای پنج تُن موادمخدر صنعتی و غیردارویی در مشهد که در هفته مبارزه با موادمخدر صورت پذیرفت، طی سخنانی اظهار کرد: معضل اعتیاد، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شوک در جهان و مانع توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است. در کشور ما، به دلیل برنامه‌ریزی دشمنان، مصرف موادمخدر در بین جوانان بیشتر شایع‌ است.

وی ادامه داد: تمامی آمارهای موجود حاکی از آن است که دشمنان به دنبال جوانان ما هستند؛ ۲۷ درصد جمعیت معتاد ما دارای تحصیلات عالی هستند، ۶۳ درصد افراد متاهل و ۵۸ درصد جوانان بین ۲۳ تا ۴۲ سال هستند.

زهدی به ارکان تاثیرگذار بر فرهنگ‌سازی مقابله با اعتیاد اشاره کرد و افزود: نقش رسانه‌ها در این امر بسیار مهم است؛ رسانه ملی، سینما و... اهمیت بسیاری در پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز دارند.

آمار‌های تکان دهنده از اعتیاد در خراسان رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل کرده هستند

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: لابراتوارهای موادمخدر قبلاً در مرزها بود، اما اینک با توجه به رواج مواد صنعتی، دسترسی به این مواد افزایش یافته است و امر ترک بسیار سخت است. مجموعه ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر، برنامه‌های مختلفی اعم از کشفیات، ترک و بازتوانی معتادان در کمپ‌ها و... دارند و در سال گذشته و در کل کشور، ۸۰۰ تُن مواد کشف شد. این هم شایسته گفتن است که در راه مبارزه با این آسیب جهانی، تاکنون ۴ هزار نفر از پرسنل فراجا شهید شدند و تعداد فراوانی هم جانباز شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->