اگر سرفه‌های فرزندتان قطع نمی‌شود بخوانید دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست
سرخط خبرها

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد

  • کد خبر: ۲۳۵۴۶۷
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از بستری ۵۰ زائر ایرانی در عربستان خبر داد
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: در حال حاضر ۲۶ زائر در بیمارستان هلال‌احمر و ۲۴ زائر در بیمارستان سعودی بستری هستند. متاسفانه تا امروز نیز ۱۹ زائر ایرانی در عربستان جان باخته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر سید علی مرعشی با بیان اینکه از شروع عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع سال جاری، ۷۵۰ هزار و ۴۴۲ خدمت (شامل ویزیت عمومی و تخصصی، دارو و نسخه، خدمات پاراکلینیک، پرستاری، امداد و انتقال و... و.) به زائران ارائه شده است، عنوان کرد: از این میزان، ۷۰۸ هزار و ۱۵۹ خدمت در مکه و مشاعر و ۴۲ هزار و ۲۸۳ خدمت در مدینه ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۶ زائر در بیمارستان هلال‌احمر و ۲۴ زائر در بیمارستان سعودی بستری هستند. متاسفانه تا امروز نیز ۱۹ زائر ایرانی در عربستان جان باخته‌اند.

مرعشی ادامه داد: سومین گروه حجاج بیمار شامل ۱۸ نفر شب، گذشته برای ادامه روند درمان به کشور اعزام شدند. در مجموع تاکنون ۳۵ نفر از حجاج تاکنون به کشور بازگردانده شدند و ۵۰ نفر دیگر در مراکز درمانی مرکز پزشکی هلال احمر بستری هستند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ ۳۸۰ نفر کادر بهداشتی و درمانی هلال‌احمر برای خدمت به زائران کشورمان در عربستان حضور دارند. (به ازای هر ۶۰۰ زائر یک پزشک انتخاب شده تا خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه دهند.) این کادر شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و ... هلال احمر با فعالیت ۲۴ ساعته، آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->