دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات
سرخط خبرها

رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود

  • کد خبر: ۲۳۵۶۷۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
  • ۴
رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود
رئیس فراکسیون کارگری مجلس بیان کرد: اقدام اخیر سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واریز علی‌الحساب مبالغی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی اعلام نظر داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، درباره تصویب آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، رئیس فراکسیون کارگری اعلام کرد: در روز‌های آینده، مبلغی به صورت علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود تا پس از صدور احکام، تسویه قطعی انجام شود. حال این پرسش از سوی کارشناسان مطرح شده است که آیا اقدام دولت شامل بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز خواهد شد یا صرفاً بازنشستگان کشوری و لشگری را پوشش می‌دهد؟

در پاسخ به این سؤال، علی بابایی‌کارنامی، نماینده مردم ساری و رئیس فراکسیون کارگری مجلس، اظهار کرد: اقدام اخیر سازمان برنامه و بودجه مبنی بر واریز علی‌الحساب مبالغی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان دولت و همچنین بازنشستگان لشگری است و ربطی به بازنشستگان سازمان تأمین‌اجتماعی ندارد.

وی افزود: اساساً اقدامات سازمان برنامه و بودجه مربوط به نیرو‌های حقوق‌بگیر خود دولت است و ربطی به سازمان تأمین‌اجتماعی که منابع خود را دارد، نخواهد داشت.

بابایی‌کارنامی با بیان اینکه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی نیز امسال انجام خواهد شد و دولت متعهد به آن است، افزود: از آغاز برنامه هفتم توسعه، باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری امسال انجام شود و فرمول اجرای آن نیز مشابه فرمول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری است. مبالغ این متناسب‌سازی نیز توسط خود سازمان تأمین‌اجتماعی باید پرداخت شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: منابع لازم برای این اقدام بیشتر از ناحیه رد دیون دولت به تأمین‌اجتماعی است و بدین منظور، همین امسال سهام‌های درنظرگرفته‌شده برای رد دیون امسال سازمان، با انتقال سهام باید انجام شود و این اقدام باید هم‌زمان با پرداخت دیون سایر صندوق‌ها باشد. وظیفه اجرایی پرداخت نیز پس از این اقدام، با خود سازمان تأمین‌اجتماعی است.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
0
0
جرم دیون دولت به تامین اجتماعی را ما بازنشستگان باید بکشیم این چه عدالتی است واریزی برای بازنشستگان دولت باشه اما ما تامین اجتماعی ها باید صبرکنیم
مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
0
0
زمانیکه این پول ها. را از سازمان تامین اجتماعی قرض می کردند تا مشکل کسری بودجه را حل کنند میبایست به فکر امروز میافتادندکه یک روزی بایستی این بدهی را پرداخت کنند حالا وقتش شده و که بدون تاخیر وقت پرداخت کنند تا 4,50مبایون بازنشسته تامین اجتماعی را منتظر نکذارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
0
0
همش دروغه انتخابات رد بشه میگن منتفی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
0
0
از بغل تامین اجتماعی هزاران بدبخت بیچاره رو آدم میکنن وبه نام خودشون میزنن بعد برا پرداخت بدهی هاشون زورشون میاد تسویه کنن رو که نیست
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->