سرخط خبرها

مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم منتخب مردم با فرهنگ و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۱۰۸
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم منتخب مردم با فرهنگ و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد+ فیلم
مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: امیدوارم رئیس‌جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود، فردی باشد که با فرهنگ این کشور و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد و اهمیت میراث فرهنگی ما را درک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده با اشاره به قدرت انتخابات اظهار کرد: دریای عظمت و قدرت ایران اسلامی ایرانیانی هستند که قطره‌قطره دور هم جمع می‌شوند و این عظمت باشکوه را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: قرار است امروز با هر برگه رأی، سکان کشتی اجرایی این کشور را به دست کسی بسپاریم که بتواند عظمت، سربلندی و سرفرازی را در میان ملل جهان رقم بزند. 

مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: امیدوارم در حوزه فرهنگ‌ و‌ هنر، رئیس‌جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود، فردی باشد که با فرهنگ این کشور و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد و اهمیت میراث فرهنگی ما را درک کند.

وی افزود: کسی باشد که در کنار مسائل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی، بداند که فرهنگ و هنر می‌تواند پیشران باشد و بسیاری از مسائل سیاسی و اقتصادی را با قدرت فرهنگ و هنر حل کند.

محمد حسین زاده افزود: بر این اساس و در کنار رسانه ها و خبرگزاری های داخلی مستقر در این استان، نمایندگان این رسانه ها هم اکنون در شهر مشهد حضور دارند تا حال و هوای این دوره از انتخابات را برای اطلاع مردم کشورشان پوشش رسانه ای دهند.

وی ادامه داد: نمایندگان برخی از رسانه های خارجی در خراسان رضوی دفتر ثابت دارند و این هشت رسانه از کشورهای عراق، لبنان، قطر و ژاپن فقط برای پوشش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->