شورای نگهبان سلامت دور اول انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا
سرخط خبرها

فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است

  • کد خبر: ۲۳۶۱۵۶
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است
فرماندار کاشمر گفت: امانت‌داری و برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است و در این خصوص با هیچ‌کس تعارف نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌اله شریعتمداری، فرماندار کاشمر، اظهار کرد: در کنار خدمت‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی به مناطق زلزله‌زده به‌خصوص روستا‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور کار اخذ رأی و برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در شعب اخذ رأی شهرستان کاشمر آغاز شد.

وی بیان کرد: بالغ‌ بر ۲۵۰۰ نفر که کار اجرا، نظارت، بازرسی و نظم و امنیت را برعهده دارند، از بین اقشار مختلف مردم شهرستان کاشمر بوده که این وظیفه را در ۹۷ شعبه اخذ رأی، عهده‌دار هستند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه از ۹۷ شعبه اخذ رأی، ۲۳ شعبه در بخش مرکزی و ۱۳ شعبه در بخش فرح‌دشت و ۶۱ شعبه در سطح شهر کاشمر مستقر هستند، گفت: ۵ شعبه نیز به صورت سیار در نظر گرفته شده است که کار اخذ رأی را انجام خواهد داد.

وی با اعلام اینکه تعداد شعب درنظرگرفته‌شده برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دوره قبل، ۱۷ درصد افزایش یافته است، گفت: باوجود اینکه برخی روستا‌ها شرایط زلزله‌زده داشتند، اما بسیاری از مردم عزیز قبل از ساعت ۸ منتظر بازگشایی شعب برای انداختن رأی خود در صندوق‌ها بودند.

شریعتمداری با اشاره به پدری ۱۰۲ساله ساکن یکی از روستا‌های زلزله‌زده که از ساعت ۶ صبح، پشت درِ شعبه اخذ رأی حضور داشت، بیان کرد: امروز شاهد حضور بسیاری از دانشجویان و جوانان در پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

وی میزان حضور مشارکت را تا این لحظه بسیار بی‌نظیر و پرشور و حماسی دانست و گفت: قطعاً این دوره از انتخابات هم با سرافرازی مردم ایران عزیز به پایان خواهد رسید.

فرماندار کاشمر اظهار کرد: مردم برای تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان و آینده ایران عزیز امروز حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی دارند؛ البته درخواست داریم رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: تمامی شعب اخذ رأی روز بعد از زلزله پنج‌ریشتری کاشمر، توسط هیئتی متشکل از حوزه فنی و هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات مورد بازبینی مجدد قرار گرفتند و چند شعبه که در پی زلزله خسارت جزئی دیده بودند، برای ایمنی بیشتر جابه‌جا شدند.

شریعتمداری با اعلام اینکه قطعاً میزان مشارکت مردم شهرستان کاشمر در این دوره از انتخابات مشارکت معناداری خواهد بود، افزود: مردم برای سرنوشت خود و ایران عزیز و در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با شهدا به خصوص شهدای خدمت پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند رفت و به نامزد مورد قبول خودشان رأی می‌دهند.

وی با بیان اینکه به تمامی همکاران مستقر در شعب اخذ رأی توصیه شده که هیچ جانب‌داری از هیچ نامزدی نباید داشته باشند، گفت: حق انتخاب با مردم و اولویت ما نیز امانت‌داری در انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

فرماندار کاشمر در ادامه با اعلام اینکه تاکنون هیچ‌گونه تخلفی گزارش نشده است، بیان کرد: کار انتخابات به صورت کامل انجام و رأی تمامی افراد واجد شرایط حاضر در شعبه تا آخرین نفر اخذ خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->