کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد ترفندهای ساده برای مدیریت مصرف آب چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات پرداخت مستمری بازماندگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی

  • کد خبر: ۲۳۶۲۳۱
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی
مدیرکل گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی خراسان‌رضوی گفت: تمامی بخش‌ها و دستگاه‌های این استان با آمادگی کامل برای میزبانی وارد تابستان شده است.

سیدجواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: تابستان امسال شرایط ویژه و مناسبت‌های پرزائری را برای مشهد داریم که ایام عزاداری عاشورا و تاسوعا و دهه پایانی ماه صفر از آن جمله است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۹۳ جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر استان در قالب ۱۴ کمیته‌ تخصصی در جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مسافران، تصریح کرد: انتظار داریم امسال علاوه بر موج مسافران تابستانی، شاهد ورود حجم بزرگی از زائران و عزاداران ایام ماه‌های محرم و صفر باشیم.

مدیرکل گردشگری خراسان‌رضوی بیان کرد: به طور کلی در حوزه اقامت، به میزان ۷۵۰ هزار نفرشب اقامت در بخش‌های اقامت رسمی، موقت و اضطراری در استان تامین شده که حدود ۲۲۳ هزار نفرشب از این شمار در بخش اقامت رسمی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر و خانه‌مسافر و بقیه در بخش اضطراری و موقت است.

موسوی خاطرنشان کرد: در زمینه نظارت بر خدمات واحد‌های اقامتی، در کنار بازرسان جامعه حرفه‌ای هتل‌داران، مهمان‌پذیران و هتل‌آپارتمان‌داران و نیز نمایندگان بهداشت، اماکن و...، طرح نظارتی اماکن اقامتی آغاز شده است.

وی عنوان کرد: تلاش شده است شکایات دریافتی در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد، ضمن اینکه در زمینه اقامت غیرمجاز زائران و مسافران، با منازل شخصی و واحد‌های بدون مجوز به‌شدت برخورد خواهد شد. شماره تلفن ۳۷۰۴۵-۰۵۱ برای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، پیشنهادات، راهنمایی‌ها و شکایات زائران در استان در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->