از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین راوی عظمت غدیر | علامه امینی به روایت فرزندش تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها

  • کد خبر: ۲۳۶۲۸۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها
رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: فضای جدید پذیرایی باغ‌اردوگاه خاتون با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر آماده میزبانی از خانواده‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه دژبرد با اشاره به اینکه باغ‌اردوگاه خاتون یکی از بستر‌های خدمات اجتماعی و تربیتی است که در زمان تولیت شهید رئیسی، ویژه بانوان و دختران به بهره‌برداری رسید، گفت: با تاکید و حمایت تولیت آستان قدس رضوی، سازوکار توسعه این مجموعه آغاز و مقرر شد خدمات به عموم خانواده‌های زائر و مجاور اختصاص پیدا کند.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای فراهم‌کردن عرصه فعالیت بخش خصوصی، تصمیم گرفتیم طرح مجموعه پذیرایی خاتون، بر روی برکه آب با ظرفیت بخش خصوصی اجرایی شود. 

دژبرد افزود: در این مجموعه، با فضا‌های اختصاصی ایجادشده سعی کردیم، مکان آرامش‌بخش و امنی را برای تجربه نشاط مومنانه عموم خانواده‌ها فراهم کنیم و برای تحقق این مهم از تلفیق معماری سنتی و مدرن و امکانات و تجهیزات جدید استفاده شده است.

وی بیان کرد: مجموعه پذیرایی «خاتون» با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر دارای آشپزخانه مجهز، تالار پذیرایی به ظرفیت ۲۰۰ نفر، تعداد ۳۰ آلاچیق برای میزبانی از خانواده‌ها، کافی‌شاپ، فست‌فود، نمازخانه و کتابخانه است.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران برای استفاده از خدمات باغ‌اردوگاه خاتون ازجمله تالار‌ها و سالن همایش، پارک هیجانی، دوچرخه‌سواری و انواع بازی‌ها و نیز میزبانی در مجموعه پذیرایی، می‌توانند با مدیریت باغ‌اردوگاه با شماره‌های ۳۵و۳۷۶۰۰۰۳۱ داخلی‌های ۱۰۳و۱۰۰ تماس حاصل کرده یا به صورت حضوری به نشانی نبش تقاطع خیام و توس، باغ‌اردوگاه خاتون مراجعه کنند. 

دژبرد تصریح کرد: کسانی که تمایل دارند صرفاً از خدمات مجموعه پذیرایی «خاتون» استفاده کنند می‌توانند هر روز از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به خیابان خیام شمالی ۳۰/۲، خیابان تلاش، باغ‌اردوگاه خاتون مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->