«موقعیت مهدی» در جشنواره فیلم کانازاوا ژاپن انتصاب رئیس انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان پردیس سینمایی ملل مشهد با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور افتتاح می‌شود+ جزئیات عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد گروه موسیقی «ستاره قطبی» ویژه بانوان روی صحنه می‌رود + جزئیات فصل جدید «خاطره بازی با آقا جواد» با جواد خیابانی + زمان پخش انصراف «ریدلی اسکات» از ساخت فیلم جدیدش اثر مشترک همایون شجریان و سامی یوسف منتشر شد + صوت رقابت ۱۹ فیلم سینمایی در جشنواره فیلم «کوثر» دانلود آهنگ جدید همایون شجریان و سامی یوسف به نام «هستی» + متن این روز‌ها بر «گلی ترقی» چه می‌گذرد؟ | سرنوشت تلخ رمان‌نویس ایرانی تمرین دموکراسی در آبودان توضیح علیرضا قربانی در خصوص حواشی برگزاری کنسرت در تخت جمشید صحنه‌هایی از یک جدایی | «در انتهای شب»، سریال خوش ساخت آیدا پناهنده تولید آثار هنری دفاع مقدسی نیازمند نظارت است مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌های ایران تمدید شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از گهواره تا گور، با فیلسوفان | بررسی تفصیلی کتاب «سقراط اکسپرس» نوشته اریک وینر آیا پخش تبلیغ وسط سریال، قانونی است؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انتصاب رئیس انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان

  • کد خبر: ۲۳۶۸۰۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
انتصاب رئیس انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان
احکام دبیران جشنواره‌های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان کشور در سال ۱۴۰۳ اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جلسه اهدای حکم دبیران جشنواره‌های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان کشور در سال ۱۴۰۳ روز دوشنبه ۱۱ تیر با حضور حسین مسافرآستانه، سعید نجفیان، کمال‌الدین شاهرخ، رضا مهدوی و ابراهیم سلیمانی برگزار شد.

در این جلسه آرش زینال‌خیری، سرپرست سازمان بسیج هنرمندان کشور، ضمن ابراز خرسندی از حضور هنرمندان در جشنواره‌ها بیان کرد: امسال جشنواره‌ها هم در مرحله‌ی استانی و هم در مرحله کشوری برگزار می‌شود. هدف اصلی ما در سازمان بسیج هنرمندان حمایت و پشتیبانی از هنرمندان در برگزاری پرشور جشنواره‌ها با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها با حضور استادان برجسته و سعی در شبکه‌سازی غنی از هنرمندان است. در نظر داریم اختتامیه مرحله‌ی کشوری جشنواره‌ها را در مناطق محروم برگزار کنیم.

در خلال این جلسه حسین مسافر آستانه به عنوان ریاست انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان کشور معرفی شد. مسافر آستانه در این جلسه از وجود ظرفیت شبکه بسیج هنرمندان و فعالیت هنرمندان در این عرصه و تاثیرگذاری مثبت در بحث فرهنگی جامعه ابراز خشنودی کرد.

سعید نجفیان دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج نیز بیان کرد: امسال در برنامه داریم طبق روال و با هماهنگی انجمن‌ها جشنواره‌ای پرشور و پر مخاطب در مرحله استانی و کشوری داشته باشیم.

رضا مهدوی دبیر پنجمین جشنواره موسیقی بسیج هم در این نشست یادآور شد: باید یک عزم جدی به دنبال جذب حداکثری برای تولید آثار فاخر در عرصه موسیقی داشته باشیم.

کمال‌الدین شاهرخ دبیر ششمین دوسالانه عکس بسیج نیز گفت: با رایزنی‌هایی که با انجمن‌های عکس سراسر کشور داشتیم در تلاش هستیم در دوسالانه ششم شاهد تحرک و فعالیت خیلی خوبی در عرصه عکاسی باشیم. گردهمایی و تعامل با رده‌ها و مسئولان انجمن‌های عکس سراسر کشور باعث تبدیل ظرفیت خودجوش هنرمندان عکاس به ظرفیت حداکثری و بروز و ظهور کار‌های درخشان در زمینه عکس باشیم.

ابراهیم سلیمانی دبیر نهمین جشنواره تسجمی بسیج هم ضمن ابراز خشنودی از وجود بستر بزرگ شبکه هنرمندان در حوزه تجسمی گفت: با شبکه‌سازی هنرمندان این عرصه، به خوبی می‌توانند به نحو مطلوب در جامعه نقش هنری خود را ایفا کنند و اثرگذاری بسیار خوبی در جامعه داشته باشند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->