خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری محصولات آرایشی‌بهداشتی تقلبی از کدام کشورها قاچاق می‌شود؟ اعمال‌قانون ۲۰۴۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ + جزئیات آخرین آمار فوتی‌ زائران ایرانی در حج اعلام شد سقوط مرگ‌بار مرد چهل‌ودوساله از طبقه چهارم ساختمانی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در اطراف میدان آزادی و حرم امام‌رضا(ع) و بولوار کوثر | تصادف و واژگونی موتور‌سیکلت جان دو شهروند مشهدی را گرفت (۱۲ تیر ۱۴۰۳) علت عرق کردن زیاد و راه های درمان تعریق شدید چیست؟ به سوالات جنسی کودک پیش از بلوغ چطور پاسخ دهیم؟ اسکان ۲۰ هزار زائر در مدارس مشهد | افزایش ظرفیت اسکان تابستانی بارش باران در برخی استان‌ها همچنان ادامه دارد (۱۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اسکان ۲۰ هزار زائر در مدارس مشهد | افزایش ظرفیت اسکان تابستانی

  • کد خبر: ۲۳۶۹۲۹
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
اسکان ۲۰ هزار زائر در مدارس مشهد | افزایش ظرفیت اسکان تابستانی
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی از تأمین اسکان ۲۰ هزارنفری زائران در سفر‌های تابستانی به مشهد خبر داد.

حسین محمدزاده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به اقدامات لازم در حوزه اسکان مسافران و زائران در سفر‌های تابستانی به مشهد عنوان کرد: اسکان مسافر و زائر در ایام سفر‌های تابستانی به اندازه سفر‌های نوروزی متراکم نیست و به‌طبع، ظرفیت زیادی به آن اختصاص نمی‌یابد.

وی ادامه داد: با این حال، اداره آموزش‌وپرورش جهت اسکان زائران گرامی در تابستان سال جاری، ۱۶۴ مدرسه و ۵ پایگاه اسکان مسافر را در مناطق یک، دو و پنج آموزش‌وپرورش مشهد که فاصله آنان با حرم مطهر رضوی کم است، به عنوان اماکن اقامتی انتخاب کرده است.

محمدزاده افزود: در این مدارس و پایگاه‌ها، ۳ هزار و ۵۹۰ کلاس، سالن اجتماعات و نمازخانه جهت اسکان ۲۰ هزار زائر پیش‌بینی و وسایل رفاهی همچون تلویزیون، یخچال، وسایل پخت‌وپز و تختخواب آماده شده است. زائران معمولاً برای ۳ شب اقامت در این مدارس ثبت‌نام می‌کنند و در صورت تمایل، می‌توانند این اقامت را تمدید کنند.

وی متذکر شد: در صورت استقبال بیشتر و حضور گسترده زائران در مشهد، آماده افزایش ظرفیت‌های اقامتی در مدارس دیگر نواحی مشهد نیز خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->