مجازات قتل در تصادف رانندگی+ جزییات چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات ۸ شهروند مشهدی از میان دود آتش‌سوزی (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد

  • کد خبر: ۲۳۷۰۲۷
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد
رئیس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی گفت: در مدت ١١ ماهه گذشته، معادل اقدامات ٢٠ سال اخیر در صنعت گردشگری سلامت اتفاقات مثبتی افتاد.

حسین نیکونام در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت گردشگری سلامت ایران در دوره‌های مختلف سیاسی اظهار کرد: در کمتر از ٢٠ سال گذشته و حضور در صنعت گردشگری سلامت شاهد بسیاری از ناملایمات‌ها، رانت، فساد و دخالت‌های مخرب دولت‌ها و دولتی‌ها بودیم. تنها در دوره‌ای محدود از سال‌های ١٣٩۵ به بعد و تحت فشار اتحاد بخش خصوصی و مقاومت در برابر رانت‌خواران کهنه‌سوار مستقر در دولت‌ها، توانستیم جلوی عقب گرد را بگیریم.

وی افزود: تنها در بازه زمانی خرداد ١۴٠٢ تا اردیبهشت ١۴٠٣ وزارتخانه‌های متولی اقدامی موثر داشتند بود. در این دوره زمانی بود که پس از ارائه فرصت‌ها و مشکلات به محضر ریاست جمهور و دفتر معاون اول و متعاقب آن دستور مستقیم رئیس جمهور شهید و ارجاع موضوع به حوزه معاون اول، وزارتخانه‌ها پاسخگو شدند و تقریبا هر ٢ هفته یکبار موظف به پاسخ بودند.

رئیس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی ادامه داد: در مدت ١١ ماهه گذشته، معادل اقدامات ٢٠ سال اخیر در صنعت گردشگری سلامت اتفاقات مثبتی افتاد و‌ای کاش کمی زودتر این فرصت پیش آمده بود و امروز شاهد شکوفایی اقتصادی فعالان گردشگری سلامت بودیم.

نیکونام بیان کرد: امیدواریم دولت بعدی از هر جناحی که انتخاب می‌شود از هر نوع قوم گرایی، تمامیت خواهی و فراموشی وعده‌های انتخاباتی پرهیز کند. فارغ از چالش‌های کلان و فراوان اقتصادی، جا دارد از دید بخش خصوصی صنعت گردشگری از زحمات دولت حال حاضر بابت چند مورد تشکر کنیم و امیدوار باشیم دولت بعدی مسیر درست شکوفایی و جهش اقتصادی و عقلانیت را در پیش بگیرد.

وی با اشاره به اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در بخش صنعت گردشگری تصریح کرد: روادید ایران با بیش از ٣٢ کشور که در کوتاه مدت و دراز مدت باعث افزایش گردشگران خارجی خواهد شد، لغو شد. سامانه گردشگری سلامت کشور که باعث ایجاد شفافیت و سازماندهی و مدیریت حرفه‌ای‌تر این صنعت خواهد شد، در این دولت راه‌اندازی شد. روابط سیاسی و رفع مشکلات ورود گردشگران سلامت کشور ترکمنستان بعد از گذشت بیش از ١٠ سال در این دولت ترمیم شد.

رئیس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین روابط سیاسی ایران با کشور تاجیکستان نیز در این دولت ترمیم شد. روابط و نزدیکی بیشتر کشور با سیاسیون مستقر در کشور افغانستان اصلاح شد. همچنین روابط‌مان با کشور آذربایجان اصلاح شد.

نیکونام افزود: برقراری مجدد روابط سیاسی با کشور عربستان و به دنبال آن نزدیکی بیشتر با کشور‌های عربی و اسلامی و رفع ممنوعیت و سختگیری ورود به ایران توسط دولت عربی نیز در این دولت محقق شد. ترمیم روابط ایران و تسهیل ورود گردشگران سلامت از کشور پاکستان،  لغو روادید گروهی و تسهیل ورود گردشگران از کشور روسیه از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام شد.

وی گفت: عضویت در پیمان استراتژیک شانگهای که در صورت بهره‌برداری صحیح علاوه بر مزایای امنیتی باعث رونق اقتصادی و رفع برخی از تحریم‌ها خواهد شد و عضویت در پیمان بین‌المللی بریکس و تقویت جایگاه ایران در پیمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قبلی از اقدمات قابل توجه دولت در حوزه صنعت گردشگری سلامت بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->