چند نکته مهم درباره بار زائران در فرودگاه‌های جده و مدینه نجات هشت شهروند مشهدی از میان دود آتش سوزی کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه اعترافات تکان دهنده درباره قتل پدر ثروتمند دادگاه رسیدگی به پرونده رستمی‌صفا برگزار شد پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد گردشگری سلامت ایران در یک سال گذشته به اندازه ۲۰ سال پیشرفت کرد پدروپسر مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کلاهبرداری با ترفند نرم افزار رایگان آموزش ارز دیجیتال (۱۲تیر ۱۴۰۳) گلابی؛ میوه‌ای مفید برای کاهش «کلسترول بد» خطر همه‌گیری بیماری تب دنگی در کشور ۵۰ درصد کودکان ایرانی بدخواب شده‌اند | ۳ فاکتور مهم شیوع ۳۶ درصدی اختلال خواب در کودکان تهرانی سرکه سیب؛ فراورده‌ای که برای کاهش وزن مفید است وزیر آموزش‌وپرورش: امسال به جذب ۱۷۶ هزار معلم نیاز داریم | واریز معوقات معلمان، در دست اقدام جزئیات اسیدپاشی در آلمان + فیلم امکان انتقال تب دنگی از طریق هر پشه به ۱۰ نفر زنانی که تابع این رژیم غذایی هستند، قلب سالم‌تری دارند توفان ۶۲۰ نفر را در سیستان‌ راهی بیمارستان کرد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودکشی ویدا، بلاگر معروف تهرانی + تصویر آخرین استوری محصولات آرایشی‌بهداشتی تقلبی از کدام کشورها قاچاق می‌شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد

  • کد خبر: ۲۳۷۰۴۰
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
پرونده عجیب قتل فجیع نوجوانی که در برابر شیطان مقاومت کرد
پرونده مرد شروری که به اتهام قتل یک پسر نوجوان در یکی از روستاهای مازندران دستگیر شده، با شکایت چند خانواده دیگر مبنی بر آزار و اذیت پسرانشان توسط قاتل وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسیدگی به این پرونده از اواسط اردیبهشت امسال با شکایت یک خانواده مبنی بر گم شدن پسر ۱۵ ساله‌شان آغاز شد. خانواده این پسر نوجوان عنوان کردند که او ساعت ۱۰ صبح روز ۱۵ اردیبهشت به بهانه دیدن دوستانش از خانه خارج شده و پس از تماس‌های مکرر پدرش برای برگشتن به خانه جواب منطقی نداده و بعد از آخرین صحبتش تلفن او ساعت ۱۴ همان روز برای همیشه از دسترس خارج شده است.

با این شکایت، پلیس وارد عمل شد تا اینکه چند روز بعد پسر جوانی که از دوستان نوجوان گمشده بود، راز قتل او را به دست مردی ۶۰ ساله فاش کرد.

در ادامه پلیس دریافت مرد میانسال در محله اسم و رسم خوبی ندارد و بیشتر ساکنان منطقه از او شاکی هستند بنابراین وی دستگیر شد، اما متهم در بازجویی‌ها مدعی شد با همدستی پسر جوانی که او را لو داده قتل را مرتکب شده‌اند.

در ادامه نیز مشخص شد این مرد شرور با به دام انداختن پسران نوجوان از آنها سوءاستفاده می‌کرده و در حالی که قصد داشته از مقتول نیز سوءاستفاده کند با مقاومت وی روبه‌رو شده و با همدستی همان پسر جوان همدستش او را کشته‌اند و جسدش را در منطقه میانکاله دفن کرده‌اند.

بدین ترتیب، با دستگیری همدست مرد شرور، وی مدعی شد در قتل دست نداشته است، اما هر دو متهم روانه زندان شدند. مأموران با حضور در محل جنایت جسد پسر نوجوان را که دست و پاهایش بسته شده بود از زیر خاک بیرون کشیدند.

بررسی‌های پلیسی نشان از آن دارد این مرد که به خفاش روستا معروف شده، با اغفال پسران کم‌سن و سال آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و حتی از آنها فیلم و عکس گرفته است و با تهدید به انتشار این تصاویر سیاه به رابطه‌اش با آنها ادامه می‌داده است. با مراجعه چند خانواده دیگر و شکایت از این مرد شرور تحقیقات در این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->