محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است

  • کد خبر: ۲۳۷۳۸۷
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است
نخست وزیر پاکستان در بیست و چهارمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای خواستار اقدامات جدی برای مهار تروریسم در افغانستان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، امروز پنجشنبه با شرکت در بیست و چهارمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای، خطرات تروریستی از افغانستان را نگرانی جدی برای کشورهای عضو این سازمان دانست.

او گفت که طالبان باید برای مبارزه با تروریسم اقدامات جدی انجام دهند تا از خاک افغانستان علیه کشورهای دیگر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی اقدامی صورت نگیرد.

نخست وزیر پاکستان گفت که برای ایجاد ثبات در افغانستان تعامل معنادار با طالبان از سوی جامعه جهانی لازم است.

این درحالی است که ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در یک نشست خبری به نقل از آصف علی درانی، نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان گفت که این کشور در نشست دوحه نگرانی‌های خود را از تهدیدات تروریستی از جانب افغانستان مطرح کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان همچنین گفت که آصف درانی، نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان در این نشست در مورد نگرانی‌های این کشور از تهدیدات تروریستی که از افغانستان متوجه پاکستان است، صحبت کرده است.

پس از بازگشت دوباره طالبان به قدرت در افغانستان، پاکستان نگرانی‌های امنیتی جدی از خاک افغانستان دارد. این کشور افزایش حملات تروریستی در خاک خود را از جانب افغانستان می‌داند. اما دولت کابل همواره این ادعاها را رد کرده است.

در بیست و چهارمین اجلاس سازمان همکاری شانگهای قرار است مسائلی مانند امنیت و مبارزه با مواد مخدر مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

با افزایش حملات داعش در منطقه، نگرانی‌های امنیتی از جانب افغانستان بالا گرفته است. بسیاری از کشورها تهدیدات امنیتی از سمت افغانستان را همچنان یک نگرانی جدی می‌دانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->