سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم

  • کد خبر: ۲۳۷۶۳۸
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم
مصطفی کارخانه، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد هرگز پرسپولیسی نبوده و عاشق تیم استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به تازگی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی شدند و مصطفی کارخانه، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شد. این عضو هیئت مدیره به دلیل اینکه سوابقی در فوتبال ندارد مورد انتقاد قرار گرفته است. از طرفی گفته شده او هوادار تیم پرسپولیس هم بوده که این موضوع نگرانی‌هایی برای استقلالی‌ها به وجود آورده است.  

کارخانه، اما از خود این گونه دفاع کرده است: «من هیچ وقت پرسپولیسی نبودم. سال‌ها پیش گفتم که هم طرفدار پرسپولیس و هم طرفدار استقلال هستم. اتفاقا دوستان من مثل علی جباری، غلامرضا فتح‌آبادی و حتی پدر فرهاد و فرزاد مجیدی همگی استقلالی هستند.»

عضو هیئت مدیرت باشگاه استقلال بابت حضورش در هیات مدیره این گونه از خود دفاع کرد: «من فرد بی تجربه‌ای نیستم و سال‌ها به عنوان عضو هیئت مدیره در باشگاه‌هایی همچون صباباتری فعالیت کرده‌ام و در هیات رییسه فدراسوین والیبال نیز حضور داشتم. اتفاقا قبل از اینکه والیبالیست شوم بازیکن فوتبال بوده‌ام و حتی در تیم فوتبال متتخب نیرو‌های مسلح بازی کرده‌ام. الان هم عاشق استقلال هستم و برای موفقیت این تیم همه تلاشم را به کار خواهم گرفت.»

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->