محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها
چند کلام با رئیس‌جمهور منتخب

برای ایران...

  • کد خبر: ۲۳۷۷۶۴
  • ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
برای ایران...
نهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی! واژگانی که حضرت آقا برای ریاست دولتی را که در روز تحلیف از وادی شهادت ناظر بر استقرار شما در جایگاهش هست، مرور کنید. آنها راهنمای تعالی مسیر توفیق یک رئیس‌جمهور تراز است.

جناب آقای دکتر پزشکیان سلام، توفیق حضرت‌عالی در کسب اعتماد مکفی از جمع آرای مردم ایران عزیز را تبریک عرض می‌کنم. ان‌شاءا... بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف، رئیس‌جمهور قانونی همه مردم ایران خواهید شد و بر اساس قانون اساسی، مجری وظایف قوانین خواهید بود.

شما در مجلس شورای اسلامی متن زیر را سوگند خواهید خورد: ‎‎‎‎‎‎بسم‌ا... ‏‌الرحمن‏‌الرحیم‏ «من‏ به‏‌عنوان‏ رئیس‏‌جمهور، در پیشگاه‏ قرآن‏ کریم‏ و در برابر ملت‏ ایران‏ به‏ خداوند قادر متعال‏ سوگند یاد می‏‌کنم‏ که‏ پاسدار مذهب‏ رسمی‏ و نظام‏، جمهوری‏ اسلامی‏ و قانون‏ اساسی‏ کشور باشم‏ و همه‏ استعداد و صلاحیت‏ خویش‏ را در راه‏ ایفای‏ مسئولیت‌هایی‏ که‏ بر‌عهده‏ گرفته‏‌ام‏، به‏ کار گیرم‏ و خود را وقف‏ خدمت‏ به‏ مردم‏ و اعتلای‏ کشور، ترویج‏ دین‏ و اخلاق‏، پشتیبانی‏ از حق‏ و گسترش‏ عدالت‏ سازم‏ و از هر گونه‏ خودکامگی‏ بپرهیزم‏ و از آزادی‏ و حرمت‏ اشخاص‏ و حقوقی‏ که‏ قانون‏ اساسی‏ برای‏ ملت‏ شناخته‏ است‏، حمایت‏ کنم‏.

در حراست‏ از مرز‌ها و استقلال‏ سیاسی‏ و اقتصادی‏ و فرهنگی‏ کشور از هیچ‏ اقدامی‏ دریغ نورزم‏ و با استعانت‏ از خداوند و پیروی‏ از پیامبر اسلام‏ (ص) و ائمه‏‌اطهار (ع) قدرتی‏ را که‏ ملت‏ به‏‌عنوان‏ امانتی‏ مقدس‏ به‏ من‏ سپرده‏ است‏، همچون‏ امینی‏ پارسا و فداکار نگاهدار باشم‏ و آن‏ را به‏ منتخب‏ ملت‏ پس‏ از خود بسپارم‏» و از آن لحظه بار عظیم خدمت تمام‌قد به مردم ایران اسلامی و بلکه فراتر به نمایندگی پرچم‌داری ایران عزیز را در تمامی صحنه‌های بین‌المللی بین دولت‌ها و ملت‌ها خواهید داشت.

شما عینیت منویات رهبر معظم انقلاب در سیاست خارجه و حکمرانی داخلی خواهید شد، شما پرچم‌دار و راهگشای اقدام سازمان‌یافته ایران در جبهه مقاومت می‌شوید، شما پیشران تمدن‌سازی انقلاب اسلامی باید باشید، شما صیانت‌کننده و فعال‌ساز همه ظرفیت‌های قانون اساسی می‌شوید، شما آینده ایران را بر اساس نگاه بلندمدت با نگاه به افق‌های بلند و روشن پایه‌گذاری می‌کنید، شما بسترساز ادامه راه شهید رئیسی عزیز با بهره‌مندی حداکثری از همه ظرفیت‌های کشور عزیزمان به ویژه منابع انسانی جوان و انقلابی و مؤمن می‌شوید، شما نماینده رسمی ایران به‌عنوان کانون امید شیعیان و مظلومان جهان می‌شوید، شما جلودار حذف رژیم صهیونیستی و حمایت از کشور مستقل فلسطینی اسلامی خواهید شد، شما تبلور شعار مرگ بر ظاغوت و استکبار می‌شوید.

نهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی! واژگانی که حضرت آقا برای ریاست دولتی را که در روز تحلیف از وادی شهادت ناظر بر استقرار شما در جایگاهش هست، مرور کنید. آنها راهنمای تعالی مسیر توفیق یک رئیس‌جمهور تراز است. از تضرع و توسل گرفته تا مردم‌محوری و کارآمدی و جامع‌الاطراف‌بودن. ادامه راه رئیسی‌بودن هم در سیره و سلوک شخصی، هم در الگوی حکمرانی، شاخص خوبی است که در هیاهوی هجوم سخنان و ایده‌ها و... حرکت بر مسیر تراز را حفظ کنید. مسیر مؤید به تأیید نایب امام زمان (عج) که شما بار‌ها خود را سرباز و مرید و ذوب در ایشان می‌نامیدید.

رئیس چهاردهمین دولت ایران انقلابی! شما دیگر مدیون هیچ قوم و جناح و باند و فردی نیستید. همه وابستگی‌ها و بدهکاری‌های شخصی و اخلاقی را می‌توانید کنار بگذارید و فقط گردن‌گیر یک تعهد باشید؛ آن‌هم تعالی ایران و مردمانش، آن‌هم نه‌تن‌ها در افق این جغرافیا و این اکنون، شما باید زمینه‌ساز باشید برای عاقبت‌به‌خیری تک‌تک ایرانی‌های عزیز، شما باید مسیر سلوک خانواده‌های ایرانی را به‌سمت رضوان الهی هموار کنید.

جامعه دینی برای دین‌داری نیازمند زمینه‌سازی شماست و از شاخصه یک حکومت دینی است که زمینه برای اظهار دینداری در جامعه اولویت انتخاب‌ها باشد، قانون به‌عنوان یک مقبول اجتماعی باید به میدان جامعه بازگردد و شما مدافع و مجری قوانین هستید. قانون ریز‌و‌درشت و پر‌رنگ و کم‌رنگ هم ندارد، شفافیت می‌تواند اسم رمز دولت شما باشد و یکی از ارکان عدالت‌گستری همین شفافیت است، از شفافیت مهم‌تر عزم شما برای بریدن صدا‌ها و دست‌هایی است که علیه قانون و حق مردم بلند می‌شوند؛ البته آن‌هم در چارچوب قانون، همه اختیارات لازم برای کار تمام و کامل برای شما دیده شده است و تجربه نگذاشتن‌های گذشتگان را شنیده‌ایم جز در دولت آقای رئیسی... شما هم از همین امروز آرزوی شنیدن این جمله را بر دل بدخواهان بگذارید، حق قانونی و منطقی شماست که در دولت از همراهی همراهان امین و دارای قرابت فکری و اجرایی با خود استفاده کنید؛ اما نگذارید در ذیل تیغ بانیان وضع موجود بند‌های شایسته‌سالاری گسسته شود و کشور معطل بازی‌های حذف و اضافات جناحی شود؛

و آقای رئیس‌جمهور، موضوع زیارت به‌عنوان یک فناوری و سازو‌کار چند‌ساحته با آثار وسیع ملی و بین‌المللی و تمدنی توجه خاص شما را می‌طلبد که به نظر می‌رسد توجه خاص حضرت‌عالی به این موضوع برکات مضاعفی را در سایر کارکرد‌های دولت شما خواهد گذاشت.

برای ایران آمدید، برای ایران روی کمک تمام مردم ایران به ویژه جوانان مؤمن انقلابی حساب کنید و نگذارید بین شما و این سرمایه بی‌بدیل، کسی حائل شود و نگذارید این توصیه حضرت‌آقا را کسی برای شما تعریف مضیق یا بی‌قاعده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->