فراخوان ثبت‌نام راهنمای‌زائر افتخاری ویژه دهه پایانی صفر در مشهد درباره محبوبیت مهندس جواد شهرستانی شهردار دهه چهل مشهد بلعیدن موادمخدر در مشهد، سوداگر مرگ را راهی بیمارستان کرد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) در یکصدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) چه گذشت؟ | موحدیان: رئیس‌جمهور منتخب توجه ویژه به مشهد داشته باشد سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: رئیس جمهور منتخب همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کند تعامل با مردم و دفاع از مدیریت شهری | ماموریت‌های اداره کل حقوقی شهرداری مشهد «تقاطع چهارسطحی آزادگان» در مشهد؛ کلان‌پروژه‌ای بی‌نظیر در شرق کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان شیرازی و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۸ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۸ تیر ۱۴۰۳) علت لغو قطار مشهد به سرخس در شامگاه گذشته (۱۷ تیر ۱۴۰۳) چه بود؟  پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر
سرخط خبرها

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: رئیس جمهور منتخب همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کند

  • کد خبر: ۲۳۸۰۱۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: رئیس جمهور منتخب همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کند
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ان‌شاءالله رئیس‌جمهور منتخب نیز همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز (۱۸ تیر ۱۴۰۳)، در یکصدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در نطق پیش‌ازدستور خود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور اظهار کرد: ان‌شاءالله رئیس‌جمهور منتخب بتوانند راه این شهید را ادامه دهند. براساس گفتمان مقام معظم رهبری، نگاه ایشان به شهید جمهور متفاوت بود که امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب نیز به‌گونه‌ای عمل کنند که در همان راه باشد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما در این ایام این است که موضوع فلسطین را مدنظر قرار دهیم، عنوان کرد: باید از پشت تریبون این موضوع را مطالبه‌گری کنیم. این روز‌ها فلسطین و غزه دچار مشکلات فراوانی هستند، باید دعا کنیم جبهه مقاومت پیروز و شر رژیم صهیونیستی کم شود. ان‌شاءالله رئیس‌جمهور منتخب نیز همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کنند.

حاجی‌بگلو گفت: هر مجموعه‌ای برای اینکه موفق عمل کند و پاسخگوی مطالبه‌های مردم باشد، حتماً باید نیروی انسانی قوی داشته باشد. امروز در شهرداری مشهد بسیاری از نیرو‌های توانمند، خوش‌فکر و خوش‌قلب پای کار هستند، اما در برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها هنوز موضوع تبدیل وضعیت، قرارداد و رفاهیات حل نشده است. ما نمی‌گوییم کار انجام نشده، اما نیازمند این است که برای نیروی انسانی خود وقت بیشتری بگذارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شهرداری مشهد متفاوت است، مدیر پرورش می‌دهد و افراد در سطح ملی مدیر می‌شوند، اما امروز به‌دلیل مسائل جزئی و مشکلاتی که با آن مواجه هستند، انگیزه ندارند و خدمتی را که باید مطلوب انجام دهند، انجام نمی‌دهند. همه مشکلات از شهرداری نیست، برخی مشکلات به‌دلیل قوانین است که باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: باید به‌گونه‌ای پیش برویم که مدل‌های مختلف قرارداد جمع شود و فرد شاغل در شهرداری، امنیت شغلی داشته باشد. اگر نتوانیم این شرایط را مهیا کنیم، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم نیروی انسانی ما پرکار و پرتلاش باشد. از شهردار درخواست دارم تلاش کنند شرایط این نیرو‌ها از نظر رفاهیات و قرارداد‌ها تعیین تکلیف شود.

حاجی‌بگلو با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های اساسی شهرداری مشهد بعد از نیروی انسانی، پیمانکاران شهرداری هستند، تصریح کرد: قریب به ۴ هزار پیمانکار داریم که بازوان توانمند اجرایی شهرداری مشهد هستند و اگر نباشند در حوزه مدیریت اجرایی موفق نخواهیم بود. کار اصلی و اجرایی را این افراد انجام می‌دهند و ما مکلف هستیم شرایط را برای پرداخت مطالبات آن‌ها فراهم کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: شرکت پیمانکاری که یکی‌دو میلیارد طلب دارد، با پرداخت ۵۰ میلیون تومان چگونه می‌خواهد حقوق پرسنل را پرداخت کند و کار انجام دهد؟ نمی‌توان از پیمانکار مطالبه کنیم که چرا پروژه را انجام ندادید، اما بگوییم صبر کند، زیرا پول نداریم که پرداخت کنیم. اگر بخواهیم این‌گونه عمل کنیم، در پایان دوره خدمتی، دچار مشکل و پاسخگویی بد به مردم خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: این دو حوزه قلب‌های تپنده مدیریت شهری هستند و اگر نتوانیم آن‌ها را همراه کنیم، در مأموریت خود موفق نخواهیم بود. شرایط فعلی کشور از نظر منابع مالی دچار مشکل است، اما اگر قرار است کاری به پیمانکار بدهیم، باید قبل از آن منابع را تهیه کنیم. اگر نتوانیم مطالبات این دو حوزه را پاسخ دهیم، چرخ شهرداری نخواهد چرخید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->