توضیحات مقام طالبان درباره زمان آغاز و مدارک موردنیاز برای دریافت شناسنامه الکترونیکی در تهران آخرین اخبار از فصل سوم لیگ برتر فوتسال افغانستان + فیلم و عکس جای خالی دختران | نتیجه کنکور پسرانه افغانستان اعلام شد ۲۵۰۰ مغازه فروش قطعات خودرو در آتش‌سوزی قندهار از بین رفت کمک‌های بشردوستانه ایران به سیل‌زدگان ننگرهار رسید پلیس ترکیه متهم به بدرفتاری با مهاجران افغانستانی شد در سال ۲۰۲۴ سیل به ۱۴۵ هزار نفر در افغانستان آسیب زده است کمیته بررسی جنگ آمریکا در افغانستان آغاز به کار کرد سازمان بین‌المللی مهاجرت از بازگشت بیش‌از ۸۵۸ هزار مهاجر به افغانستان خبر داد کشف بمب ۴۰۰کیلوگرمی در سرپل افغانستان (۲۸ تیر ۱۴۰۳) ۳ میلیارد دلار مبادلات سالانه ایران و افغانستان از طریق دوغارون سیل در ننگرهار افغانستان ۱۳۰ کشته و ۴۱۰ زخمی برجای گذاشت طالبان برای مهاجران افغانستانی ساکن ایران شناسنامه الکترونیکی توزیع می‌کند کمبود بودجه؛ کمک‌های برنامه جهانی به نیازمندان افغانستان را کاهش داد فرماندار تایباد از آمادگی برای پذیرایی از زائران افغانستانی اربعین ۱۴۰۳ خبرداد نگاهی به پیشینه عزاداری شیعیان قندهاری در مشهد + فیلم سقوط مرگبار اتوبوس در ولایت «بغلان» افغانستان با ۱۷ کشته وزیر تجارت طالبان: به دنبال حضور فعال در چابهار هستیم محرم ۱۴۰۳ با نوحه‌های افغانستانی |‌ نوای غریب عبدالله انصاری + صوت و فیلم
سرخط خبرها

تیم ملی فوتسال افغانستان برای دیدار با تیم ملی مراکش به رباط رفت + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۲۳۸۲۱۴
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
تیم ملی فوتسال افغانستان برای دیدار با تیم ملی مراکش به رباط رفت + فیلم و عکس
ملی‌پوشان فوتسال افغانستان برای برگزاری دو بازی تدارکاتی در روز‌های چهارشنبه ٢٠ و شنبه ٢٣ تیرماه ١٤٠٣، راهی مراکش شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فدراسیون فوتبال افغانستان اعلام کرد که سه بازیکن افغانستان به نام‌های مهران غلامی، علی‌رضا جعفری و خداداد ابراهیمی، امروز سه‌شنبه به جمع شیران خراسان در مراکش اضافه می‌شوند.

تیم ملی فوتسال افغانستان که خود را برای مسابقات جام جهانی ٢٠٢٤ آماده می‌کند، پس از شرکت در تورنمنت چهارجانبه فوتسال در مشهد ایران، به مراکش سفر کرده است تا با تیم ملی فوتسال مراکش بازی کند.

مراکش جزو کشور‌های قدرتمند در فوتسال است که در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان است.

فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که دو بازی تدارکاتی شیران خراسان در مراکش، پشت دروازه‌های بسته انجام خواهد شد. دو بازی که تمام هزینه‌های آن از بودجه فدراسیون فوتبال افغانستان پرداخت می‌شود.

افغانستان در گروه سوم جام جهانی با تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین، اوکراین و آنگولا هم‌گروه است.

برنامه بازی‌های افغانستان در جام جهانی:

افغانستان – آنگولا (یک‌شنبه ٢٥ شهریور ۱۴۰۳)

افغانستان – آرژانتین (چهارشنبه ٢٨ شهریور ۱۴۰۳)

افغانستان – اوکراین (شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳)

عکس‌هایی از تمرین تیم ملی فوتسال افغانستان در مراکش

برای تماشای عکس‌ها بر روی آن کلیک کنید:

مجید مرتضایی، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان چندی پیش در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: به دلیل اینکه بازی تیم ملی فوتسال مراکش به آنگولا شباهت زیادی دارد در تلاشیم با مراکش بازی دوستانه برگزار کنیم.

توضیحات «مجید مرتضایی» درباره بازی با مراکش

رقابت‌های جام جهانی فوتسال ٢٠٢٤ با اشتراک ٢٤ تیم از روز شنبه ٢٤ شهریور تا یکشنبه ١٥ میزان ١٤٠٣ به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

این برای چهارمین‌بار است که جام جهانی فوتسال در آسیا و برای نخستین‌بار است در آسیای مرکزی برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->