نتیجه بازی فرانسه‌ و اسپانیا+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| یک پای فینال مشخص شد پخش زنده بازی آرژانتین و کانادا در نیمه نهایی کوپا آمریکا (۲۰ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ ( ۱۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال لغو مسابقه افتتاحیه لیگ برتر فوتسال در مشهد / جلسه ویژه کمیته فوتسال برای تعویق در مسابقه، فردا در تهران لژیونر‌های سرباز دردسر جدید تیم ملی رکوردشکنی برای پخش مستقیم نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا پاداش ۵ هزار دلاری برای پیروزی شاگردان قلعه نویی کاندیدای سرپرستی استقلال بر سر دوراهی پیغام امیدوارکننده دو استقلالی: هروقت نکونام بخواهد، ما برمی‌گردیم بازگشت دراگان اسکوچیچ به لیگ برتر پرسپولیس در انتظار توافق مالی با کنعانی‌زادگان سیگنال مثبت رامین رضاییان برای استقلال تاریخ و ساعت بازی انگلیس و هلند در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | دوئل مربیان خوش‌شانس! جواد باقری، رئیس جدید هیئت تنیس خراسان رضوی شد مرادمند تا کی منتظر استقلال می‌ماند؟ یک ایرانی دیگر در لیگ روسیه لژیونر شد پرونده بیرانوند و مدیرعامل اسبق استقلال بسته شد تاکید نکونام به بازگشت زودهنگام سسما توضیحات حسین بادامکی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس برگزاری تمرین استقلال در غیبت ستارگان بلاتکلیف
سرخط خبرها

توضیحات حسین بادامکی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۸۲۶۷
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
توضیحات حسین بادامکی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین بادامکی در خصوص وضعیت فعلی نقل‌وانتقالات پرسپولیس، اظهار کرد: تهیه بودجه برای پرداخت بدهی‌های گذشته، مقداری از زمان را برای حضور باشگاه در نقل و انتقالات، گرفت، اما تلاش می‌کنیم با تصمیمات درست و انتخاب بهترین گزینه‌ها، این هدر رفتن زمان را جبران کنیم و به موقع، تیم را کامل کنیم.

وی در رابطه با جذب بازیکنان جدید گفت: بعضی از خرید‌ها در آستانه پیوستن به تیم هستند، بعضی در حال مذاکره‌اند و بعضی‌ها هم مثل علیپور یک هفته دیگر وقت خواسته است که امیدواریم هر چه زودتر تکلیف ما و خودش را روشن کند.

معاون ورزشی باشگاه درباره جذب دروازه‌بان جدید، عنوان کرد: در خصوص جذب گلر جدید، چون با شروطی مواجه هستیم، این موضوع زمانبر شد، اما در حال حاضر احمد گوهری و رفیعی و یک دروازه‌بان امید را در اختیار داریم و مذاکرات با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است.

بادامکی در مورد سهمیه‌های بازیکنان خارجی گفت: باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی، با محدودیت مواجه است. اوستون ارونوف و عبدالکریم حسن تحت قرارداد هستند. ضمن اینکه منتظر بازگشت گئورگی گولسیانی هستیم.

معاون ورزشی در پاسخ به این سوال که پیشنهادی برای بازیکنی به باشگاه رسیده است؟ گفت: به غیر از عبدالکریم حسن، تاکنون پیشنهادی برای هیچ بازیکنی به باشگاه نیامده است.

وی در خصوص پیشنهاد برای عبدالکریم حسن گفت: باشگاه‌های قطری به دلیل رفع محرومیت‌های این بازیکن در قطر، پیشنهادات خوبی به باشگاه اعلام داشتند، اما بنا بر نیاز باشگاه برای حضور در مسابقات داخلی و برون مرزی، تاکنون با آن پیشنهادات مخالفت شده و این بازیکن یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد.

بادامکی در مورد جدا شدن مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر تصریح کرد: وقتی قرارداد بازیکنان با باشگاه به اتمام می‌رسد، آنها حق دارند برای آینده ورزشی خود تصمیم بگیرند. ضمن اینکه باشگاه هم تلاش می‌کند با این بازیکنان ارزنده تمدید قرارداد نماید، اما هر قراردادی دو طرف دارد و باید طرف مقابل نیز رضایت داشته باشد و با جان و دل بماند. از سویی، پیشنهاد قرارداد‌های چند برابر دیگر باشگاه‌ها، فرصت خوبی برای آنها است و باشگاه نیز برای تعادل و حفظ شرایط موجود، نمی‌تواند به هر قیمتی، بازیکنان را در اختیار داشته باشد چرا که فاصله مبالغ قراردادی بازیکنان، ریتم و سیستم تیم و باشگاه را بر هم می‌زند.

معاون ورزشی باشگاه در خصوص تعلل در تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته نیز گفت: باشگاه پس از آخرین بازی در لیگ برتر و قبل از آن، اقداماتی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان انجام داد، اما آنها اصرار به طلب بر حق خود طی سال‌های گذشته داشتند. به همین خاطر برای تهیه بودجه در این خصوص، منتظر رسیدن این مبالغ بودیم و به محض ورود و تامین این مبلغ با همکاری و حمایت بانک شهر، تسویه کلیه مطالبات گذشته انجام شد و به محض پرداخت کامل، به بازیکنان مورد نظر برای تمدید قرار اعلام آمادگی شد و با تعدادی، تمدید و برخی دیگر نیز در حال انجام است.

منبع: باشگاه پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->