در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است
سرخط خبرها

مهمانان کوچک امام حسین(ع) | عزاداری کودکان عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۸۳۲۸
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
مهمانان کوچک امام حسین(ع) | عزاداری کودکان عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشهد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: گردهمایی "کودکان عاشورایی" در مشهد و دیگر مراکز استان‌های سراسر کشور به صورت سراسری با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، پرورش روح و شخصیت کودکان و نوجوانان با معارف و آموزه‌های دینی که جزو آرمان‌های مسلمانان است جزو امور مسلم تربیت دینی است. حضور موسسات و مراکز ویژه کودکان و نوجوانان نیز در مسیر تربیت دینی حائز اهمیت است و نیاز است به نقش خود توجه کنند.

گردهمایی "کودکان عاشورایی" از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی نیز از جنس برنامه‌های تربیت دینی است که با هدف آشنایی با حضرت رقیه (س) و انس با امام حسین (ع) در مشهد برگزار شده است.   

محمدمهدی حسین پور در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص گردهمایی کودکان عاشورایی اظهار کرد: برنامه امروز در مشهد به صورت سراسری در کشور برگزار شد. مرکز ۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد نیز به صورت پایلوت این مراسم را با حضور اقشار مختلف برگزار کرده است.   

حسین پور افزود: این برنامه با نام و یاد حضرت رقیه (س) و عزاداری ویژه کودکان و نوجوانان مشهدی برگزار شده است.  

وی با بیان این مطلب که محور اجرای برنامه‌ها کودکان و نوجوانان هستند افزود: برنامه‌های متنوعی در این مراسم از جمله مداحی، دکلمه خوانی، مداحی، همخوانی سرود با موضوع امام حسین (ع)، نقاشی، نقالی در نظر گرفته شده است. همچنین بیشتر برنامه‌ها توسط نوجوانان فعال اجرا می‌شود از جمله قرائت قرآن، مداحی و همخوانی سرود.   

حسین پور ابراز کرد: ما از تمامی اقشار مختلف برای شرکت در این مراسم دعوت کردیم و مخاطبان این برنامه تمامی کودکان و نوجوانان مشهدی هستند. لزوما افراد شرکت کننده عضو کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان نیستند و هر کسی که علاقه به حضور در این مراسم داشته شرکت کرده است.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خاطرنشان کرد: آشنا شدن کودکان و فرزندانمان با شخصیت امام حسین (ع) و نگاهی به کودکان و نوجوانان حاضر در واقعه کربلا از جمله حضرت رقیه (س) از اهداف این برنامه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->