سخنان متفاوت آیت‌الله علم‌الهدی درباره مراسم علم‌کشی در ماه محرم + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: خواهران حوزه در جهاد و فعالیت انقلابی پیشتازند | حوزه خواهران نیازمند تحولی جدی است جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: عفاف و حجاب، عامل پویایی و بالندگی جامعه اسلامی است قالیباف: باید بسیاری از سازوکار‌های کنونی سازمان‌های بین المللی تغییر پیدا کند پزشکیان: زدوبندی انجام نمی‌دهم و راه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه را ادامه خواهم داد + فیلم ازسرگیری ارسال بمب‌های ۲۳۰کیلوگرمی از سوی آمریکا برای رژیم صهیونیستی استاندار خراسان‌رضوی: مسئولان اراده‌ای قوی برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد دارند حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان غیر غایب در ایام محرم و صفر برای سفر به عراق سی‌ان‌ان: اسرائیل با بمب‌های آمریکایی مدارس خان‌یونس را بمباران می‌کند اردوغان و شولتس در حاشیه اجلاس سران ناتو، بر خاتمه فوری جنگ در غزه تأکید کردند یک روزنامه چینی: دست ناتو به آسیا نخواهد رسید اقرار واشنگتن‌پست به قدرت موشک‌ها و پهپاد‌های حزب‌الله | آن‌ها پدافند اسرائیل را زمین‌گیر می‌کنند وزیر کشور از افزایش سرعت در ارائه خدمات گذرنامه‌ای در مرزهای اربعینی خبر داد دریادار سیاری برای بازدید از پروژه انسداد دیوار مرزی، به مرز‌های مشترک ایران و افغانستان رفت رئیس جمهور منتخب: درمان زخم دیرینه اشغال فلسطین و حل آن مسئله همه ما است پیام تک‌تیرانداز گردان‌های القسام قبل از شکار یک نظامی صهیونیست + فیلم تاکید پزشکیان بر تداوم حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین کارگروه مشترک برای دعوت از مهمانان و برگزاری مراسم تحلیف پزشکیان تشکیل شد رئیس و قائم مقام دفتر رهبر انقلاب با پزشکیان دیدار کردند زمان مراسم اعطای حکم رئیس‌جمهور چهاردهم توسط رهبر انقلاب اعلام شد
سرخط خبرها

پزشکیان: زدوبندی انجام نمی‌دهم و راه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه را ادامه خواهم داد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۸۶۷۴
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
پزشکیان: زدوبندی انجام نمی‌دهم و راه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه را ادامه خواهم داد + فیلم
رئیس‌جمهور منتخب گفت: باری که شما مردم بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به‌شدت سنگینی می‌کند و بدون شما و به‌تنهایی نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان امروز (پنجشنبه، ۲۱ تیر ۱۴۰۳) در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: پست، مقام و جایگاه برای من هیچ امتیازی ندارد و به آنچه به آن معتقد بودم، همچنان اعتقاد دارم. اما باری که شما و مردم کشورمان بر شانه‌های ما گذاشته‌اید، به‌شدت سنگینی می‌کند.

رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر شما اعضای ستاد، مردم، نخبگان، تولیدکنندگان، کارشناسان، صنعتگران، مذهبیان، عشایر، کشاورزان و سایر اقشار مردم نباشند، به‌تنهایی و بدون حمایت مردم، نمی‌توان امور کشور را انجام داد.

وی با بیان اینکه صادقانه با همه مردم بر آنچه پیمان بسته‌ام، خواهم ماند، یادآور شد: زندگی امام‌حسین(ع) و سایر ائمه سرشار از حریت، آزادگی، درس و تجربه است و من زندگی خود را با زندگی آن‌ها تطبیق داده و به این راهی که انتخاب کرده‌ام، افتخار می‌کنم.

زدوبندی انجام نخواهم داد

رئیس‌جمهور منتخب با مطرح‌کردن این سوال که چرا حرف می‌زنیم، ولی پای حرف خود نمی‌ایستیم، تاکید کرد: برخی برادر‌ها گمان می‌کنند که ما خود را گم کرده‌ایم یا قرار است زدوبندی انجام دهیم. اما مطمئن باشید که زدوبندی انجام نخواهیم داد.

پزشکیان ادامه داد: شما اعضای ستاد، بازوان و صدای ما محسوب می‌شوید و امید است تاجرنیا در این تشکیل حاضر شوند تا به‌راحتی بتوان این صدا را رساند.

اینجا ببینید:

قرار نیست بخورم، ببرم و بدزدم

وی با بیان اینکه در هر موقعیتی که بوده، صادقانه با مردم صحبت کرده‌ام، یادآور شد: این موقعیت‌ها و جایگاه‌ها ما را تغییر نخواهد داد. اگر قرار بود بخورم، ببرم و بدزدم، تاکنون باید این کار را انجام می‌دادم، اما قرار نیست در این سن برای خودم و اطرافیانم کاری انجام دهم و کاری هم نخواهم کرد.

رئیس‌جمهور منتخب مردم از اعضای ستاد خود خواست انسجام و وحدت خود را حفظ کنند و افزود: با این شبکه به یکدیگر وصل شوید و صدای من باشید و من صدای شما خواهم بود. باید ایران براساس حق، عدالت، آزادگی و مردانگی درست شود.

پزشکیان با قدردانی از همه مردم این کشور که پای صندوق‌های رای آمدند، تاکید کرد: ایران برای همه ایرانیان است و همه باید تلاش کنیم ایران براساس حق، عدالت، آزادگی و مردانگی درست شود. حق هر فردی، حق هر قومی و حق هر کسی که در این جامعه ناحق شود، باید ما مقابل آن بایستیم و از این ناحقی جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم حق فردی از بین برود.

وی ادامه داد: این رویه را امام‌حسین(ع) و حضرت‌علی(ع) به ما آموختند.

وی یادآور شد: اگر دیدید که این نشست کمی با تاخیر انجام شد، به این دلیل است که دیدار‌های متعددی بود و امکان دیدار همه شما در این مدت فراهم نشد؛ چراکه فرصت کمی وجود دارد، درحالی‌که خدمتگزار همه شما و خاک پای همه ایرانیان هستم و به این شکل نیست که وعده دهم و به پستی برسم و بعد فرار کنم.

راه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه را ادامه خواهم داد

وی با بیان اینکه با کمک هم، باور‌ها و اعتقاد‌های خود را با قدرت در جامعه پیگیری خواهیم کرد، افزود: ما از نسلی نیستیم که تصور کنید دروغ می‌گویم. بلکه ما راه امام‌حسین‌(ع) و راه حضرت‌علی (ع) و راه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه را ادامه خواهیم داد.

پزشکیان از همه اعضای ستاد و سایر مردم خواست در راهی که در پیش دارد، به وی کمک کنند و خاطرنشان کرد: در این راه امید است به نحوی اقدام کنیم که اجازه ندهیم در جای‌جای این کشور ظلم و ستمی انجام شود و حق‌و‌ناحقی صورت بگیرد و مظلومی باشد و ما صدای او را نشنویم. بلکه باید صدای او را بشنویم و حق او را پیگیری کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->