ارتش رژیم موقت صهیونیستی مدعی حمله به ایران شد (۵ آبان ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای انفجار در تهران + عکس (۵ آبان ۱۴۰۳) تعداد شهدای فلسطینی به ۴۲ هزار و ۸۸۵ نفر رسید توییت سفیر ایران در بیروت درباره حزب الله و حماس آیا ظریف باز هم استعفا خواهد داد؟ رکوردزنی حزب الله لبنان در حمله به رژیم صهیونیستی(۴ آبان ۱۴۰۳) بقایی: به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران با تمام قوا پاسخ داده خواهد شد امام جمعه کازرون درگذشت (۴ آبان ۱۴۰۳) بمباران حومه جنوبی بیروت دوباره آغاز شد (شامگاه جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳) حملات حزب الله لبنان به پایگاه‌های مختلف رژیم صهیونیستی (۴ آبان ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در لبنان را محکوم کرد تشریح کمک‌های مردم ایران برای حمایت از مقاومت| عصر آمریکا تمام شده است طوفان و دو حادثه سقوط اسکلت ساختمان در حال ساخت در الهیه مشهد (۴ آبان ۱۴۰۳) ضربه ۴۴ میلیارد پوندی برگزیت به انگلیس طی سالهای اخیر آیا ضارب امام جمعه کازرون، جانباز و ایثارگر بوده است؟ درباره حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون + بیوگرافی و سوابق آیت‌الله علم‌الهدی: برخی جریان‌ها از شعار «وفاق ملی» سوءاستفاده می‌کنند | همه جامعه برای رشد اقتصادی وفاق دارد ترور امام جمعه کازرون بعد از برگزاری نماز جمعه (۴ آبان ۱۴۰۳) + جزئیات فرزندان رهبر انقلاب اسلامی در دفتر حماس در تهران حضور یافتند حماس شرط خود برای آزادی اسرای صهیونیست را تکرار کرد مرگ ۵ نظامی صهیونیست تایید شد حمله هوایی به محل اقامت خبرنگاران در جنوب لبنان (۴ آبان ۱۴۰۳) رئیس جمهور از اجلاس بریکس بازگشت و وارد تهران شد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم

  • کد خبر: ۲۳۸۷۴۵
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
استاندار خراسان رضوی: راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ مدیریتی و گذاشتن نصاب‌های جدید یکی از ویژگی‌های مهم دولت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود، بیان کرد: راه شهید پیش روی ماست و ان‌شاءالله در هر مسیری هستیم ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد ۱۳۹ دستاورد نهایی و شاخص در استان ماندگار شده است، گفت: مسیر کار و تلاش را همچنان دنبال خواهیم کرد.

پنجشنبه ۲۱ تیرماه یعقوبعلی نظری در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تعداد ۱۳۹ دستاورد نهایی و شاخص در استان ماندگار شده است، اظهار کرد: روند این پروژه‌ها کنترل می‌شود و همچنان کار و تلاش را دنبال خواهیم کرد. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ مدیریتی و گذاشتن نصاب‌های جدید یکی از ویژگی‌های مهم دولت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود، بیان کرد: راه شهید پیش روی ماست و ان‌شاءالله در هر مسیری هستیم ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

وی گفت: بسیار امیدوار هستیم که این فرهنگ میدانی که در تاریخ کشور از شهید جمهور به یادگار گذاشته شد تداوم پیدا بکند و به نفع مردم کشور و تحقق اهداف نظام پیگیری بشود.

نظری ضمن اشاره به اینکه ۴ مرحله انتخابات با دقت تمام در استان برگزار شد، افزود: با برگزاری هر انتخابات یک فصل جدیدی در نتیجه رای مردم اتفاق می‌افتد و این فصل را باید با نگاه نو و توجه به خلأ‌ها جلو ببریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: علاوه بر مدیریت وضعیت جاری انتظار ما از دستگاه‌ها این است که هیچ خللی در به سرانجام رساندن پروژه‌های فهرست شده ایجاد نشود.

وی با اشاره به حوزه مسکن بیان کرد: آمار‌هایی که در استان بیان می‌شود قابل لمس و در دسترس می‌باشد، بر این اساس؛ در استان ۱۸۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

نظری ادامه داد: تاثیر فرهنگ مدیریتی ناشی از فرهنگ جهاد، شهدا و شهادت در مسئولیت باعث می‌شود سرعت امور بیشتر شود و شاهد اتفاقات مثبت در جامعه باشیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از همان ابتدای شروع فعالیت تاکید کردیم که باید با استفاده از ظرفیت‌های درون استان مسایل را به پیش ببریم و نگاه مدیریتی خود را تنظیم کنیم؛ لذا امروز دیدیم که افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌ها با اتکا به ظرفیت‌های استان محقق شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->