وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

گلایه‌های صالح حردانی از مدیران استقلال+استوری

  • کد خبر: ۲۳۸۹۹۸
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
  • ۱
گلایه‌های صالح حردانی از مدیران استقلال+استوری
صالح حردانی، بازیکن فصل پیش استقلال که زمزمه حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شود از رفتار مدیران باشگاه استقلال گله کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، صالح حردانی هنوز قراردادش را با باشگاه استقلال منعقد نکرده است. این بازیکن در وضعیت مبهمی با استقلال قرار گرفته و اخیرا نیز احتمال داده شده او به پرسپولیس برود که این احتمال ناشی از مذاکرات غیر مستقیم این بازیکن از طریق مدیربرنامه‌هایش با باشگاه پرسپولیس است.

حردانی که از وضعیت خود راضی نیست واز سویی مدیران استقلال نیز به دنبال جذب رامین رضاییان هستند، با انتشار یک استوری گلایه‌های تازه‌ای را مطرح کرده است.

گلایه‌های صالح حردانی از مدیران استقلال+استوری

حردانی معتقد است که مسئولان باشگاه استقلال رفتار مناسبی با او نداشته‌اند. حردانی در گلایه‌های خود به درخواستی که از باشگاه استقلال داشته اشاره و اعلام کرده در این مدت به مانند دیگر بازیکنان درخواست دریافت مطالبات فصل پیش را داشته اما انگار مدیران باشگاه استقلال از این درخواست خوش‌شان نیامده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
0
آقایان مدیران استقلال قرارداد این بچه رو ثبتش کنید.حردانی واقعا دست کمی از قاعدی نداره اگه بره تیمی دیگه پشیمون میشید.هر چه زودتر توافق کنید با این بچه‌تا اون هم تکلیفشون بدون.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->