ستاره مشهدی ذوب آهن به تمرینات برگشت تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم
سرخط خبرها

قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم!

  • کد خبر: ۲۳۹۶۱۰
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹
قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم!
قرارگرفتن امیر قلعه‌نویی و محمدحسین میثاقی در کنار یکدیگر یکی از اتفاقات مهمی بود که طی چند روز گذشته رخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به برگزاری مراسم شهادت سالار شهیدان(ع)، طیف وسیعی از اهالی ورزش هم مانند بقیه اقشار جامعه با حضور در هیئت‌های عزاداری نسبت به مقام شامخ حضرت اباعبدالله(ع) ادای احترام کردند.

 نکته جالب اینکه امیر قلعه‌نویی و محمدحسین میثاقی در روز تاسوعا همراه با یکدیگر داخل یک هیئت حضور داشتند و به اتفاق یکدیگر عزاداری می‌کردند. البته وحید شمسایی هم از دیگرفوتبالی‌های حاضر در مراسم مذکور تلقی می‌شد.

گفتنی است پس از حضور امیر قلعه‌نویی در برنامه «فوتبال برتر» در زمستان سال گذشته و به‌نقدکشیده‌شدن شرایط تیم ملی به‌واسطه نرسیدن به فینال جام ملت‌ها، میثاقی و قلعه‌نویی معمولاً کمتر به اتفاق هم در یک محل واحد حاضر می‌شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->