تیم ملی فوتبال ایران، بیستم جهان و دوم آسیا توافق حکیمی با پاری سن ژرمن توافق وینگر برزیلی تراکتور با گل گهر داستان شکایت پیچیده پرسپولیس و بیرانوند تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست
سرخط خبرها

مربی خارجی جدید در راه استقلال

  • کد خبر: ۲۳۹۶۱۳
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
مربی خارجی جدید در راه استقلال
بعید نیست تعداد مربیان خارجی استقلال در فصل آینده افزایش پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از ایراداتی که به جواد نکونام در طول فصل گذشته و البته پس از پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم گرفته شد، چیدمان دستیارانش بود.

 بسیاری از پیشکسوتان استقلال مدعی‌اند مربیان این تیم در لحظات حساس نمی‌توانند کمک‌های خوبی برای جواد نکونام باشند و حتی شایعاتی مبنی بر عدم حضور محمد نوازی و مهدی هاشمی نسب هم به گوش می‌رسید اما نوازی به کادر برگشته و هاشمی نسب نیز پس از پایان کلاس مربیگری این کار را انجام خواهد داد. البته ظاهرا هماهنگی‌هایی در شرف انجام است تا علاوه بر یوسوسما، یک مربی خارجی دیگر نیز با انتخاب جواد نکونام به اعضای کادر فنی آبی‌پوشان اضافه شود.

 ظاهرا مشکلی از بابت تامین هزینه این مربی وجود ندارد و اگر نکونام بخواهد، چنین کاری صورت خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->