عملیات جدید مقاومت فلسطین در کرانه باختری سندرز سخنرانی نتانیاهو در کنگره را تحریم کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «حیفا» + فیلم (۲۹ تیر ۱۴۰۳) حمله پهپادی سنگین حزب الله به مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش اشغالگر تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از شنبه (۳۰ تیر ۱۴۰۳) ساعت کاری ادارات ایلام فردا شنبه (۳۰ تیر ۱۴۰۳) تغییر کرد تاکنون بیش از ۲۰۰ پهپاد و موشک از یمن به اسرائیل شلیک شده است بلینکن: باید دید ایران چه سیاست‌هایی دنبال خواهد کرد! ساعت کاری ادارات شیراز و فارس از فردا شنبه (۳۰ تیر ۱۴۰۳) تغییر کرد ساعت کار ادارات کرمانشاه از فردا (شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳) تغییر کرد بایدن به رقابت انتخابات آمریکا بازخواهد گشت شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست عملیات‌های حزب الله علیه صهیونیست‌ها | مقاومت لبنان به اسرائیل هشدار داد + فیلم (۲۹ تیر ۱۴۰۳) حماس به عملیات پهپادی یمن در تل‌آویو واکنش نشان داد پزشکیان: به تمام افراد از جمله قالیباف، رضایی و حتی جلیلی هم گفتم افرادتان را معرفی کنید راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از غزه و فلسطین + تصاویر (۲۹ تیر ۱۴۰۳) بیانیه یمن درباره حمله به کشتی «Lobivia» در خلیج عدن بررسی پیامد‌های قضایی حضور غیرقانونی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، توسط دادگاه لاهه مشهدالرضا (ع) هم‌صدا با مظلومان غزه | راهپیمایی پرشور مردم مشهد در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد + فیلم تعویق جلسه شورای مناطق آزاد | لغو یک انتصاب به دستور مخبر
سرخط خبرها

بایدن به رقابت انتخابات آمریکا بازخواهد گشت

  • کد خبر: ۲۳۹۸۵۲
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
بایدن به رقابت انتخابات آمریکا بازخواهد گشت
در حالیکه بسیاری از چهره‌های شاخص حزب دموکرات خواستار کناره‌گیری بایدن از رقابت‌ها هستند، رئیس کارزار انتخاباتی این حزب اعلام کرده هفته آینده دوباره با بایدن کارزار انتخاباتی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جن اومالی دیلون رئیس کارزار انتخاباتی حزب دموکرات روز جمعه گفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از بهبودی از بیماری کرونا هفته آینده به میدان رقابت‌های انتخاباتی بازخواهد گشت. وی گفت: حزب دموکرات با جو بایدن تصمیم جدی برای شکست دونالد ترامپ گرفته است.

دیلون در مصاحبه‌ با شبکه «ام اس ان بی سی» گفت: ما باید نگرانی‌هایی را که مردم ابراز می‌کنند جدی بگیریم، اما راه عبور از آنها این است که به کار شکست دادن دونالد ترامپ بازگردیم.

وی گفت: ما قطعاً شاهد لغزش هایی در حمایت بوده‌ایم، اما این یک حرکت کوچک بوده است. بایدن از حمایت مردمی برخوردار است و متعهد است که همچنان برای اطمینان بخشی به رای دهندگان تلاش کند. او باید نشان دهد که برای مردم آمریکا می‌جنگد.

چهره‌های شاخص در حزب دموکرات آمریکا از جمله چاک شومر رهبر دموکرات‌های سنا و نانسی پلوسی رئیس پیشین مجلس نمایندگان فشار خود را برای کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور افزایش داده اند.

شومر طی جلسه‌ای به بایدن گفته که اگر به مبارزات انتخاباتی مجدد خود پایان دهد، برای کشور و حزب دموکرات بهتر است.

در همین حال، ای بی سی نیوز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که «حکیم جفریس» رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز همین نظر را به بایدن انتقال داده است.

سی‌ان‌ان پیشتر گزارش داد که پلوسی به بایدن گفته که او نمی‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد و حضور او در رقابت‌ها می‌تواند شانس دموکرات‌ها برای بازپس‌گیری کنترل مجلس نمایندگان را از بین ببرد.

البته سی ان ان افزود که هیچ یک از منابع آگاه اعلام نکردند که پلوسی به بایدن گفته باشد باید رقابت را ترک کند.

گفته می‌شود که بایدن در پاسخ به پلوسی گفته است که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد او می‌تواند برنده شود.

یکی از سخنگویان پلوسی هم به سی ان ان گفت که پلوسی از روز جمعه با بایدن صحبت نکرده است.

روز چهارشنبه، آدام شیف، نماینده حزب دموکرات در کنگره آمریکا به عنوان بیستمین نفر از این حزب به طور علنی خواستار کناره گیری بایدن از رقابت های انتخاباتی شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->