قهرمانی ساق زاوه در مسابقات جام پرچم خراسان‌رضوی مذاکرات تراکتور با سردار آزمون جدی شد| بزرگ‌ترین انتقال در راه است؟ چه کسی بیرانوند را راهی تبریز کرد؟ خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم! از تمرینات سخت دستیار گاریدو تا دلخوری سرمربی از پرسپولیس پورحمیدی در سیرجان، اخباری در پرسپولیس بی توجهی سه پرسپولیسی به حرف‌های رفیعی پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد شرط ماندن عبدی در پرسپولیس چیست؟ هوادار متمول و دوری تابستانی از پرسپولیس بلاتکلیفی رضاوند و نیک نفس در استقلال تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟ تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها
سرخط خبرها

خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد

  • کد خبر: ۲۳۹۸۷۳
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد
مدیریت باشگاه پرسپولیس برای فروش مدافع قطری خواب رویایی دیده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت دو باشگاه الوکره و العربی قطری برای خرید عبدالکریم حسن از پرسپولیس باعث شد قیمت رضایت نامه او از ۳۰۰ هزار دلار به یک میلیون و سیصد هزار دلار برسد. در همین راستا رضا درویش با سرکار گذاشتن قطری‌ها امیدوار بود که بتواند قیمت رضایت نامه حسن را به دو میلیون دلار برساند.

 اما این مسئله باعث شد که باشگاه الوکره از جذب حسن انصراف داده و باشگاه العربی هم شب گذشته رسما اعلام کند بیشتر از یک میلیون دلار برای رضایت نامه حسن هزینه نخواهند کرد.

 با این شرایط درویش چاره‌ای جز فروش مدافع قطری با قیمت یک میلیون دلار ندارد و ادامه تعلل در این زمینه می‌تواند با انصراف باشگاه قطری و خرید بازیکن دیگری توسط این باشگاه همراه باشد. در غیر این صورت باشگاه پرسپولیس مجبور است حسن ناراضی را حفظ کند و اگر او همچنان برنگشت به فیفا شکایت کند. مسئله‌ای که در هر صورت به پرسپولیس از نظر فنی کمکی نخواهد کرد و گاریدو در هر شرایطی یک بازیکن آماده و با انگیزه را برای پست دفاع چپ می‌خواهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->