گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دست رد «اعجوبه» به «اعجوبه‌ها»

  • کد خبر: ۲۴۰۴۲
  • ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
دست رد «اعجوبه» به «اعجوبه‌ها»
چرا عزیزی باوجود علاقه زیاد به مجریگری، پیشنهاد برنامه پربیننده شبکه ۳ را قبول نکرد؟
غزال تیزپای فوتبال ایران که خیلی‌ها تصور می‌کردند می‌تواند آینده مربیگری فوتبال باشد، خیلی زود عطای نشستن روی نیمکت تیم‌ها را به لقایش بخشید و تصمیم گرفت مسیر زندگی‌اش را با ورود به عرصه اجرا و کار تلویزیونی تغییر دهد. باوجود‌این عزیزی در تازه‌ترین پیشنهاد کاری‌اش از صداوسیما دست رد به سینه فروغی زده و حاضر نشده به عنوان مجری برنامه «اعجوبه‌ها» روی آنتن برود! خداداد عزیزی که سال گذشته در ایام نوروز با برنامه ستاره‌ساز به ستاره جعبه جادویی سیما بدل شده بود، درست یک‌سال بعد از آن شهرت و محبوبیت فزاینده، پیشنهادی را رد کرد که می‌توانست بار دیگر او را در روز‌های قرنطینه کرونایی در کانون توجهات قرار دهد. خداداد عزیزی در برنامه ستاره‌ساز اگرچه مجری اصلی برنامه نبود، اما در کنار محمدرضا ا حمدی، گزارشگر فوتبال بخش قابل توجهی از بار اجرا را به دوش می‌کشید. به نحوی که به اذعان بسیاری این برنامه مدیون و مرهون زحمات او بود. علامت‌سؤال بزرگ این است، چرا پیش‌کسوت مشهدی فوتبال حاضر نشده در برنامه‌ای که پیش‌از‌این مهران غفوریان مجری آن بوده و از شبکه پُربیننده سوم سیما هم روی آنتن می‌رفته است، حاضر شود؟!
 


جکی‌چان به‌جای هاردی
خداداد عزیزی با آن چهره جکی‌چان‌وارش قرار بود جا پای هاردی سینمای ایران بگذارد؛ مردی که سال‌ها در قامت یک بازیگر طنز در سینما و تلویزیون ایران استخوان خرد کرده بود و حالا ستاره فوتبالی قرار بود به‌جای او شیرینی شب‌های خانه‌های مردم شود. خداداد عزیزی دراین‌باره گفت: واقعیت این است که تهیه‌کننده برنامه با من تماس گرفت و این‌طور که اعلام کرد، مهران غفوریان به‌دلیل حضور در یک سریال یا فیلم سینمایی نمی‌توانسته است قراردادش را با اعجوبه‌ها تمدید کند و به‌همین‌خاطر از من خواست که در بخش اجرای برنامه همکاری کنم. منتها من این پیشنهاد را رد کردم.

کارکردن با کودکان سخت است
پیش‌کسوت فوتبال مشهد درباره چرایی رد پیشنهاد اجرای برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» بیان کرد: واقعیت این است که کارکردن با بچه‌های کوچک سخت است. من کار اجرا را دوست دارم و در ستاره‌ساز هم این تجربه را دارم. آنجا، اما بحث فوتبال بود و شیرینی خودش را داشت. با بچه‌ها هم سر‌وکله زدیم، اما در این برنامه کار سخت‌تر است و با روحیات من سازگار نیست. عزیزی همچنین اظهار کرد: اجرای برنامه اعجوبه تخصص خاص خودش را می‌خواهد و من احساس کردم از عهده این کار برنمی‌آیم. واقعا این کار با مجریگری فرق می‌کند و نمی‌شود به‌راحتی گفت انجامش می‌دهم. وی افزود: شما در این برنامه با بچه‌هایی سر‌وکار دارید که هرکدام تخصص‌هایی دارند. بیشتر آن‌ها کار موسیقی انجام می‌دهند و مسائل دیگری را دنبال می‌کنند. طبیعتا وقتی در این موضوعات تخصص ندارم، کمی کار سخت می‌شود.

چراغ سبز خداداد برای سیما روشن است
حماسه‌ساز ملبورن درباره اینکه آیا اصلا به بحث اجرا در تلویزیون فکر می‌کند یا نه، تأکید کرد: کار مجریگری را دوست دارم و اگر پیشنهادی باشد، قبول می‌کنم. کار برنامه اعجوبه‌ها با اجرا تفاوت دارد و البته بستگی به برنامه‌ای که پیشنهاد می‌دهند هم دارد. اگر برنامه خوبی باشد و پیشنهاد داده شود، از پسِ آن برخواهم آمد. مثل برنامه ستاره‌ساز که فکر می‌کنم خوب دیده شد و من هم در کار اجرا بد عمل نکردم. خداداد عزیزی سال گذشته هم به‌عنوان مجری برنامه قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در مشهد به روی سن رفت که اجرای قابل‌قبولی داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->