نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

سرقت از خانه و مغازه عابدزاده+عکس

  • کد خبر: ۲۳۹۹۲
  • ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
  • ۲
سرقت از خانه و مغازه عابدزاده+عکس
سرقت از منزل و مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا عابدزاده درخصوص دزدی‌ها و تبعات آن گفت: ویروس کرونا باعث شد مسئولان هزاران زندانی را آزاد کنند، اما برایم سؤال است چرا افرادی که به جرم دزدی زندان بودند، آزاد شدند؟ مگر به آن‌ها بابت دو، سه ماه آزادی‌شان حقوق می‌دهید؟ حتی اگر هم پول بگیرند، خیلی‌هایشان مریض هستند و به دزدی عشق می‌ورزند! ملک من چهار قفل دارد، چهارتا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و... زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند. یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند. می‌دانید که لوستر‌ها در ارتفاع بالایی نصب می‌شود و سارقین از خدا بی‌خبر با نردبان یا نمی‌دانم چه چیز، لوستر‌ها را باز کردند؛ آن هم از مغازه‌ای که بر بلوار متل قو و در نقطه‌ای پررفت‌وآمد است.

عابدزاده ادامه داد: دست دزد باید قطع شود. پس چرا دزدی که ۱۰ پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می‌گردد؟ آقایان مسئول که می‌دانند این فرد باز هم دزدی می‌کند چرا دست این‌ها را قطع نمی‌کنند؟ در بین این قشر کثیف خیلی اتفاقات دیگر از جمله تجاوز، دزدیدن بچه و... رخ داده و می‌دهد، چرا جای برخورد محکم، به آن‌ها آزادی هم می‌دهند که بیایند زندگی مردم را غارت کنند؟ در آمریکا دزد وارد خانه شما شود، می‌توانید با اسلحه او را بزنید، اما اینجا اگر دزد را بزنید بازداشت می‌شوید! من شفاف می‌گویم اگر دزدی را در ملکم بگیرم، دستش را از مچ قطع می‌کنم و اگر بعداً گفتند عابدزاده بد بود، دلیلش را بدانید! دزد می‌رود دزدی اگر هم دستگیر شود، مشکلی ندارد، چون جای خواب، لباس، غذا و هر چیزی که لازم دارد، مجانی می‌گیرد، اما کسی که اهل خلاف نیست، برای تأمین همین وسایل باید صبح تا شب دوندگی کند.


 
سنگربان فراموش نشدنی فوتبال ایران ادامه داد: الان خانه و ویلای خیلی از مردم در شمال خالی است. دزد کم نداشتیم که با آزادی چند هزار نفر بیشتر هم شدند. خب چگونه می‌توان جلوی آن‌ها را گرفت؟ من در مورد دیگران صحبت نمی‌کنم، اما خودم با چهار دهه خاک خوردن و زحمت زیاد و کشیدن درد انواع مصدومیت‌ها و جراحی‌ها یک خانه در شمال خریده‌ام و با این زانو‌ها صبح تا شب در رستوران می‌ایستم تا خرج زندگی‌ام را دربیاورم و نمی‌توانم تحمل کنم دسترنجم را به همین سادگی غارت کنند. مالیات و پول جواز، پول به شهرداری و... می‌دهیم که این‌جوری با وجود کلی دوربین دارایی‌ام را ببرند؟
 
عابدزاده در پایان گفت: پنج روز است از صبح تا شب دنبال دادگاه و قاضی و مأمورم آن هم در این شرایط کرونایی و فعلاً سه نفر از دزدان را گرفته‌ام و چهار نفر دیگر هم مانده‌اند که آن‌ها را پیدا می‌کنم. چیزی که توجه مرا جلب کرد این است که توی سر دزد‌ها نمی‌زنند! شنیدم یک مأمور قبلاً، چون یک سارق را زده بود ۱۰ روز بازداشت شده! از قاضی و مأمورین سؤال می‌کنم، می‌گویند قانون این است. من قانونگذار نیستم، اما چرا با این جماعت که انگل اجتماع هستند نباید تند برخورد کرد؟ آن سه نفر را هم مأمورین دستگیر کردند و من به همه گفته‌ام خودم دزد را بگیرم، طوری برخورد می‌کنم که نتواند با پای خودش تا کلانتری بیاید و هرچه شد بشود. تأکید می‌کنم دست دزد باید قطع شود.
 
 
 
سرقت از خانه و مغازه عابدزاده+عکس
 
منبع: خبرورزشی
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
1
غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل، در یا حفاظهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند گذاشت فکر کنه که من که همه کار کردم پس چطوری دزد بهم زد؟؟!! چون مهم اینه که چه قفلی و چه دری بذاری و کجا و چطوری بذاری. پس یادمان باشد سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
مغازه منو پنجشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۰:۴۵ نزدیک چهارراه گلوبندک با باز کردن قفل های کتابی مورد. دستبرد قرار دادن و علتش رو هم فراری دادن سارقین میدان شوش و میدان غار توسط نیروی انتظامی اعلام کردن و خود پلیس میگه بخاطر کرونا دزدها رو آزاد کردن و بیشترشون هم خیلی حرفه هستن که تونستن قفل کتابی رو با تیغه قیچی آرایشگاه باز کنن، الان من موندم و دستگاههای سرقت شده مردم که برای تعمیر اونها رو دریافت کرده بودم ، به هرکس هم شکایت میکنی میگه برو خدا تو شکر کن ضرر به جونت نخورده!!!! خب همین مسایل باعث میشه جون آدم هم ضرر بخوره و مالباخته سکته کنه و بمیره. ، هیچ احدی جوابگو نیست و مالباخته مقصر عنوان میشه ، کجا شکایت کنم به کی بگم الان تو چه وضعی هستم ، نیروی انتظامی گزارش رو نوشت و رفت الان ۶ روزه از صبح تا عصر تو کلانتری و آگاهی در ترددم و ‌‌دیگه منصرف شدم از پیگیری ، دستت درد نکنه آقا دزده راحت باش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->