مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون
سرخط خبرها

رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم

  • کد خبر: ۲۴۰۶۷۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم
رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی گفت: ظرفیت خیلی خوبی در استان وجود دارد و اگر بودجه مناسبی به این رشته داده شود، پیشرفت درخورتوجهی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامحسین نقدیان با اشاره به اهمیت تجهیزات و توجه به سخت‌افزار برای موفقیت در این رشته گفت: خراسان‌رضوی توان زیادی برای معرفی افراد این رشته در المپیک دارد. امسال هیئت تیراندازی با بی‌مهری بسیاری از مسئولان روبه‌رو شد، وگرنه یک یا دو نفر از اعضای تیم المپیکی تیراندازی کشورمان از این استان بودند.

وی با بیان اینکه همه سلاح‌های استان فرسوده شده است، اظهار کرد: با کمک مدیرکل ورزش‌وجوانان استان یک سلاح حرفه‌ای تپانچه پس از چهارده سال به رشته اهدا شد و اگر این سلاح زودتر به دستمان می‌رسید، یک یا دو نفر از اعضای تیم‌ملی تیراندازی در المپیک پاریس از خراسان‌رضوی بودند.

نقدیان از نداشتن بیننده و حامی مالی در تیراندازی گفت و افزود: نتیجه این کمبود بی‌توجهی در عرصه اختصاص بودجه است. این درحالی است که بر خلاف برخی رشته‌ها که اتفاقا سهمیه هم کسب نکرده‌اند، این تیراندازی جزو ورزش‌های پرمدال است. مصداق این نکته را در رویداد پاریس می‌بینید که از ۵۳ فدراسیون، ۱۰ مجموعه به المپیک اعزام می‌شوند؛ یعنی یک‌دهم این سهمیه از آن تیراندازی است، اما به همان مقدار هم حمایت نمی‌شود. وی با اشاره به رشد ۲۲ هیئت فعال نسبت به پنج هیئت در سال‌های گذشته در خراسان‌رضوی، اذعان کرد: این مجموعه‌ها به چه امیدی باید فعال باشند؟ زیرا نمی‌توان بدون امکانات و با تفنگ کمرشکن، تیرانداز حرفه‌ای تربیت کرد.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه تیراندازی این استان ۸ میلیارد تومان برای قهرمان‌پروری نیاز دارد، اظهار کرد: اگر امروز این مبلغ به هیئت داده شود، یک‌سال دیگر چند تیرانداز در تیم‌ملی خواهیم داشت و چهار سال بعد نیز افرادی در این رشته از خراسان‌رضوی در المپیک حضور خواهند داشت. نقدیان ایراد سخت‌افزاری را مشکلی در برابر تیراندازان استان دانست و گفت: اگر بخواهیم ساچمه خوب در اختیار افراد قرار دهیم، باید هر قوطی ساچمه را به مبلغ یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه کنیم، درحالی‌که امروز از قوطی‌های ۵۰ هزارتومانی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به پهناوری خراسان‌رضوی و امکان دراختیار قراردادن زمین برای تیراندازی، با ابراز تأسف از اینکه اکنون فضای استاندارد برای اهداف پروازی، بنچ رِست و گلوله‌زنی نیست، ابراز کرد: به نظر می‌رسد مسئولان ترجیح داده‌اند با تغییرکاربری، مولدسازی، واگذاری‌ها و غیره، این فضا در اختیار هیئت تیراندازی نباشد و این موضوع جای گلایه دارد. تنهاسالن نزدیک به استاندارد تیراندازی خراسان‌رضوی در محل هیئت قرار دارد که در مقایسه جهانی به‌طور مثال هفتصد لوکس زیر نور استاندارد فعال است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->