حادثه امنیتی برای رئیس رژیم صهیونیستی در پاریس حادثه امنیتی برای رئیس رژیم صهیونیستی در پاریس تصاویر جدید پهباد هدهد حزب‌الله از تاسیسات رژیم صهیونیستی + فیلم گفت‌وگوی وزیر خارجه طالبان و رئیس دفتر سیاسی حماس درباره غزه نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: دولت مقتدر از دل کابینه منسجم بیرون خواهد آمد تماس رئیس قوه قضاییه با رئیس یک بانک برای پیگیری حکم یک متهم + فیلم انتقاد رئیس قوه قضائیه به حکم سنگین یک قاضی درباره مهریه + فیلم مقابله با یک‌جانبه‌گرایی آمریکا، محور گفت‌وگوی سفیر چین در ایران با مقامات وزارت امور خارجه «مرکز اسلامی هامبورگ» از سوی دولت آلمان تعطیل شد دستگیری ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری توسط وزارت اطلاعات انهدام چهار باند قمار اینترنتی با گردش مالی ۱۸۰۰ میلیارد ریال موافقت اداره کل راهداری خراسان رضوی با حذف عوارض در مرز دوغارون رئیس جمهور منتخب: رفع نیازهای مردم، با همدلی و همگرایی محقق خواهد شد حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شد | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود نامه محمود عباس به ترامپ پیش از دیدار او با نتانیاهو منتشر شد سردار نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران شد معاون وزیر امورخارجه روسیه: هیچ‌کس نمی‌تواند میان تهران و مسکو شکاف ایجاد کند واکنش وزارت خارجه به انتشار گزارش کذب جاوید رحمان علیه ایران گمانه‌زنی‌ها از احتمال حضور نخست‌وزیر پاکستان در مراسم تحلیف پزشکیان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب شد
سرخط خبرها

«مرکز اسلامی هامبورگ» از سوی دولت آلمان تعطیل شد

  • کد خبر: ۲۴۰۸۸۹
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
«مرکز اسلامی هامبورگ» از سوی دولت آلمان تعطیل شد
وزارت کشور آلمان با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه فعالیت‌های مرکز اسلامی هامبورگ، این سازمان و نهاد‌های زیرشاخه آن را تعطیل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت کشور آلمان، امروز (چهارشنبه) با ادعای این که مرکز اسلامی هامبورگ اهداف اسلام افراطی را دنبال می‌کند، فعالیت‌های این انجمن و نهاد‌های زیرشاخه آن را ممنوع کرد.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۵۳ ساختمان این سازمان در ساعات اولیه چهارشنبه با حکم یک دادگاه در هشت ایالت تفتیش شد.

علاوه بر مرکز اسلامی هامبورگ که شامل یکی از قدیمی‌ترین مساجد آلمان است که با گنبد فیروزه‌ای خود شناخته می‌شود، فعالیت‌های زیرشاخه‌های آن در فرانکفورت، مونیخ و برلین نیز ممنوع شد.

طبق اعلام این وزارتخانه، چهار مسجد شیعیان در پی این اقدام بسته خواهند شد.

مرکز اسلامی هامبورگ برای اظهار نظر تلفنی در این باره در دسترس نبود و وبگاه آن نیز از دسترس خارج شده است.

وزارت کشور آلمان مدعی شد که شواهد و مدارک گردآوری شده از ۵۵ مورد از املاک این سازمان در نوامبر، مبنای ممنوعیت فعالیت سازمان قرار گرفت.

«نانسی فایزر» وزیر کشور آلمان مدعی شد: امروز، ما مرکز اسلامی هامبورگ را تعطیل کردیم که ایدئولوژی اسلام‌گرا و دیکتاتوری را تبلیغ می‌کرد.

او با این حال، مدعی شد که این ممنوعیت «شامل مقابله با مذهب شیعه نمی‌شود.»

وزارت کشور آلمان مدعی شد که مرکز اسلامی هامبورگ ضمن حمایت از حزب‌الله لبنان، با ایران ارتباط داشته و به دنبال ایجاد یک حکومت دینی بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->