بلینکن و وانگ یی در لائوس دیدار کردند واکنش ترامپ به دیدار هریس با نتانیاهو بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی به مراسم تحلیف «پزشکیان» می‌آیند جزئیاتی از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان؛ نهمین رئیس‌جمهور ایران قالیباف از عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم خبر داد اعلام آمادگی مخبر برای حمایت از دولت چهاردهم میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کدام سربازان ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؟ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بر اهمیت پدافند هوایی تاکید کرد یک کارشناس سیاسی: سیاست آمریکا در مواجهه با فلسطین تغییری نمی‌کند | رویکرد ضدفلسطینی در دنیا به چالش کشیده شده است | نتانیاهو نگران سقوط خودش است رفاقت برای ایران، برای انقلاب! رژیم صهیونیستی می‌گوید یک پهپاد را بر فراز میدان گازی «کاریش» رهگیری کرده است آخرین جزئیات پرونده فساد در فوتبال | ۱۸ نفر تحت تعقیب قضائی هستند ترامپ دوباره انتقاد کرد | آمریکا مضحکه عام و خاص شده است بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند سخنگوی وزارت دفاع چین: ناتو از درگیری اوکراین نفع می‌برد اوکراین از آمادگی برای مذاکره با روسیه خبرداد رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس غزه خواسته‌های جدید مطرح کرد پایگاه آمریکا در شرق سوریه برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان فردا (۷ مرداد) در حسینیه امام‌خمینی‌(ره) برگزار می‌شود رئیس‌جمهور گامبیا: امیدوارم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان برای مراسم تحلیف به تهران می‌آیند
سرخط خبرها

پایگاه آمریکا در شرق سوریه برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت

  • کد خبر: ۲۴۱۳۱۱
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
پایگاه آمریکا در شرق سوریه برای دومین بار در ۲۴ ساعت گذشته هدف حمله موشکی قرار گرفت
بر اساس آنچه منابع میدانی به المیادین تاکید کردند پایگاه نیرو‌های آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه در ساعات اولیه امروز -شنبه- ۲ بار مورد حمله موشکی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خبرنگار المیادین از شنیدن صدا‌های انفجار در حومه شرقی دیرالزور که تحت کنترل شبه نظامیان نیرو‌های دموکراتیک سوریه (SDF) است، توضیح داد که صدای انفجار‌ها در مجاورت پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو شنیده شد.

منابع میدانی با تاکید بر اینکه موشک‌ها به پایگاه آمریکایی اصابت کرده است، افزودند که صدای انفجار در روستا‌های اطراف شنیده شده است.

این منابع توضیح دادند که این بمباران همزمان با حمله هواپیما‌های آمریکایی انجام شد و محله الجوره در اطراف شهر دیرالزور در شرق سوریه را هدف قرار داد.

در همین راستا، خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» به نقل از منابع خود تاکید کرد که این پایگاه با موشک بمباران شده است و «بالگرد‌های آمریکایی پس از هدف‌گیری بر فراز منطقه به پرواز درآمدند و نیرو‌های آمریکایی بمب‌های سبک را در آسمان گاز کونیکو شلیک کردند.

همچنین به گفته منابع میدانی به المیادین پنج‌شنبه شب نیز این پایگاه هدف حمله موشکی قرار گرفته بود.

این در حالی است که نیرو‌های آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» در الانبار در غرب عراق پنجشنبه شب هدف قرار گرفتند.

منابع المیادین از شنیدن صدای چهار انفجار در داخل بال آمریکایی در این پایگاه خبر دادند. این منابع اشاره کردند گزارش‌هایی مبنی بر حمله مضاعف از طریق یک پهپاد و چهار موشک وجود دارد.

پایگاه‌های نیرو‌های آمریکایی در سوریه و عراق پس از کاهش عملیات مقاومت اسلامی در عراق طی ماه‌های اخیر، در روز‌های گذشته در تجدید هدف‌گیری‌ها مستقیماً مورد حمله قرار گرفتند. این حملات در ادامه رویکرد مقاومت برای ایستادگی در برابر اشغالگری آمریکا در منطقه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه مردم نوار غزه آغاز شده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->