شیوع «آبله میمونی» در آفریقا می‌تواند ظرف ۶ ماه پایان یابد سلول‌های خونی مهندسی‌شده با موفقیت بین گونه‌ها انتقال یافت ارائه خدمات رایگان مراقبتی و آزمایشگاهی به مادران باردار زائر در دهه پایانی ماه صفر در مشهد کشف بیش از هزار کیلو موادمخدر و هلاکت دو قاچاقچی مسلح در یزد حمله «گرگ‌های آدمخوار» در هند ۸ کشته و ۲۵ مصدوم برجای گذاشت+فیلم همسر شهید رجایی مستأجر است چهار کشته و یک مصدوم در حادثه واژگونی سمند در مسیر سبزوار به نیشابور (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) چاقوکشی در کارناوال لندن و جان باختن دو شهروند انگلیسی (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی اتوبوس در آمریکا با ۷ کشته و ۳۷ مصدوم (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) علت آتش‌سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران چه بود؟ (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی طی هفته گذشته ۱۸۶ عملیات اطفای حریق انجام داده‌اند (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) افزایش ۱۱ درصدی ظرفیت قطارهای منتهی به مشهد در ایام شهادت امام رضا(ع) فروش بخش دوم بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امشب (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) مسافرکشی با تاکسی سرقتی در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) دانش‌آموز مشهدی رتبه ۲ کنکور انسانی: در مسیر کنکور خسته شدم، اما هیچ وقت ناامید نشدم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد، پدیده غالب جوی در استان دانش‌آموز مشهدی رتبه ۵ کنکور سراسری زبان‌های خارجه: شناخت درست از توانمندی و علایق، رمز موفقیت من در کنکور سراسری بود راهکارهای مقابله با حسادت در کودک چیست؟ دانش‌آموز مشهدی رتبه اول کنکور هنر: رمز موفقیت من در استمرار، تمرکز و تلاش حداکثری در راه کنکور بود پرونده عملیات اربعین ۱۴۰۳ با جابه‌جایی هوایی بیش از نیم میلیون زائر بسته شد دستور وزیر آموزش و پرورش برای روشن شدن جهت‌گیری‌های کلان مدارس غیر دولتی پیشگیری و کنترل دیابت از دیدگاه طب ایرانی و مکمل
سرخط خبرها

انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان منجر به قتل ۲ مرد شد + عکس

  • کد خبر: ۲۴۱۳۳۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان منجر به قتل ۲ مرد شد + عکس
انتشار عکسی از دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی، درگیری هولناکی را رقم زدکه منجر به قتل ۲ مرد جوان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دوم مرداد امسال در روستای پلنگی از توابع مرودشت در استان فارس درگیری هولناکی رخ داد. چند مرد جوان بر سر عکسی که در فضای مجازی منتشر شده بود با هم درگیر شده بودند که لحظاتی پس از آن، یکی از آنها با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد و در جریان این تیراندازی ۲ مرد ۳۴ و ۳۶ ساله به‌قتل رسیدند.

انتشار عکس‌های خصوصی دختر جوان منجر به قتل ۲ مرد شد + عکس

با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی‌های میدانی معلوم شد که درگیری زمانی شروع شد که مرد جوانی اقدام به انتشار عکس دختر جوانی از اقوامشان در فضای مجازی کرد. ۲ پسرعموی دختر که از انتشار این عکس عصبانی شده بودند به سراغ فردی رفتند که عکس را منتشر کرده بود و بر سر انتشار عکس با این فرد درگیر شدند. اما این درگیری در چشم بر هم زدنی به دیگر افراد فامیل از هر دوطرف نیز کشیده و تبدیل به یک دعوای دسته‌جمعی شد.

وقتی این درگیری بالا گرفت، ناگهان یکی از افراد که مردی ۴۱ ساله بود، با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن، هر دو پسرعموی دختر جوان هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شدند. آنها پیش از انتقال به بیمارستان جانشان را از دست دادند و عامل تیراندازی نیز فرار کرد که با ورود پلیس به ماجرا، در ابتدا ۶ نفر از افراد حاضر در درگیری دستگیر شدند.

سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت با بیان این خبر گفت: با دستگیری این افراد، قاتل که راهی جز تسلیم شدن نداشت در کمتر از ۳۰ ساعت پس از حادثه خود را به پلیس معرفی کرد.

به‌گفته وی، متهم اعتراف کرد که به‌دلیل اختلافات فامیلی دست به این جنایت زده و وی به همراه سایر متهمان دستگیر شده ودر اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->