فرستاده ویژه پادشاه عمان برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد پزشکیان در گفتگو با مکرون: رژیم صهیونیستی در صورت حمله به لبنان اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد نتانیاهو برای حزب الله لبنان رجزخوانی کرد نخست وزیر سوریه برای شرکت در مراسم تحلیف وارد تهران شد حمله راکتی حزب‌الله به پایگاه «البغدادی» رژیم صهیونیستی آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است | ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل و نقل جاده‌ای برای سفر زائران سفر هیات عالی رتبه حماس به ایران برای حضور تحلیف پزشکیان محمد باقر قالیباف با رئیس مجلس مالزی دیدار و گفت و گو کرد شماری از کشورهای اروپایی از اتباع خود خواستند که لبنان را ترک کنند رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش: میدان رزم در حیطه قدرت و استقامت نزاجاست برگزاری استانی انتخابات شوراها محقق خواهد شد؟ نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان به محمدرضا عارف تبریک گفت رئیس قوه‌قضائیه: کمک عملیاتی به دولت حائز اهمیت است آلمان خواستار اقدام ایران برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه شد آموزه‌های دفاع مقدس سبب ایجاد دستاوردهای نوین دفاعی در کشور است وزیر کشور: امکان خروج زائران اربعین از‌ مرز دریایی شلمچه وجود دارد پیروزی مادورو در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا افزایش تعداد پرواز‌های مشهد-کراچی توقیف نفتکش خارجی حامل نفت قاچاق در خلیج فارس (۸ مرداد ۱۴۰۳) شاخص‌های کارآمدی برای تشکیل کابینه دولت چهاردهم
سرخط خبرها

آلمان خواستار اقدام ایران برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه شد

  • کد خبر: ۲۴۱۷۹۰
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
آلمان خواستار اقدام ایران برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه شد
سخنگوی دولت آلمان پس از حمله هوایی به بلندی‌های جولان از ایران و دیگر بازیگران منطقه‌ای خواست تا مانع از تشدید تنش‌ها شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پی حمله روز شنبه به شهرک مجدل الشمس واقع در جولان سوری اشغالی، سخنگوی دولت آلمان خواستار جلوگیری از افزایش تنش‌ها شد.

او از تمام طرف‌ها، به‌ویژه ایران خواست تا از تشدید تنش‌ها در منطقه جلوگیری کنند.

دولت آلمان پیشتر از شهروندان خود خواست هرچه فوری خاک لبنان را ترک کنند.

برخی منابع در شهرک مجدل الشمس به شبکه الجزیره گفتند در این حادثه ۴۰ تن مجروح شدند که از این بین ۱۷ نفر وضعیت وخیمی دارند و در بیمارستان‌های این منطقه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این از کشته شدن ۱۲ تن در نتیجه این حمله خبر داد.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی‌اند که این حمله کار حزب‌الله لبنان بوده است. در همین راستا، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی از افزایش آمادگی به سطح بعدی درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده و گفته است در صورت ضرورت با قدرت برخورد و از همه ابزار‌های ممکن برای بازگرداندن ساکنان شمال به مناطق خود استفاده خواهند کرد.

در این میان، علاوه بر سران حزب‌اله مقامات لبنان نیز هر گونه دست داشتن لبنان و جبهه مقاومت در حمله به مجدل الشمس را رد می‌کنند. «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان شنبه شب در تماس تلفنی با هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان گفت: بیروت و مقاومت به قوانین جنگ و درگیری پایبند هستند و غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهند.

رئیس پارلمان لبنان همچنین تأکید کرد حزب‌الله در حمله به مجدل شمس دست نداشته و مسئولیت اتفاقی که افتاده را رد می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->