حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی نقش موثر خواب در بهبود کیفیت زندگی | قبل از خواب وسایل الکترونیکی را خاموش کنید صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای زائران اربعین عدم حضور گروه‌های حساس در فضا‌های گرم| میگرن و ام اس در گرما تشدید می‌شود حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند درخواست پلیس از زائران اربعین برای تردد به مرزها با وسایل نقلیه نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی اعلام شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) انسداد ۳۸۷ حلقه چاه غیرمجاز در خراسان‌رضوی پشه آئدس در کمین است | نیش پشه آئدس در طلوع و غروب آفتاب گزنده‌تر است اعتراف به قتل پای بساط قمار در مشهد + عکس برگزاری کارگاه کشوری برنامه طبقه‌بندی علل مرگ ومیر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مسافران هوایی به عراق در ایام اربعین هشدار سازمان غذا و دارو در خصوص مصرف بی‌رویه و خودسرانه آنتی‌بیوتیک‌ها ادارات دولتی مشهد دستورالعمل کاهش مصرف برق را رعایت کردند؟ چند توصیه برای پیشگیری از تب دنگی | مهم‌ترین علائم اولیه تب دنگی کدام است؟ بیماری «هاری»، علت مرگ مرد مشهدی | عاقبت بازی با توله‌های سگ پاکوتاه ارسال لایحه دوفوریتی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی |حداقل‌بگیران هم شامل متناسب‌سازی حقوق می‌شوند (۹ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند

  • کد خبر: ۲۴۱۹۹۵
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند
‌نماینده سازمان حج و زیارت از ثبت نام ۶۴۲ هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم محمودی در هشتمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که صبح امروز با حضور رئیس پلیس راهور فراجا و… در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: تا این لحظه ۶۴۲ هزار نفر در سامانه سماح برای اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۰ درصد آنها می‌خواهند از مرز مهران تردد کنند. همچنین سال گذشته در مجموع دو میلیون و ۸۰۲ نفر ثبت نام کرده بودند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سماح همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: برای بحث بیمه زائران، یکی از شرکت‌های بیمه مد نظر قرار گرفت که قیمت مناسبی داشت. در مجموع سه گزینه بیمه‌ای برای زائران داشتیم که سه مبلغ ۶۰، ۷۰ و ۸۰ هزار تومان بود که ۲۰ هزار تومان برای هلال احمر در نظر گرفته شده بود. بیشتر زائران بیمه کامل را درخواست کردند.

نماینده سازمان حج و زیارت در کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی پلیس راهور در خصوص آمار درخواست مردم برای تردد بیان کرد: ۶ درصد از مردم قصد تردد با تاکسی را دارند، ۴۳ درصد تقاضای اتوبوس داشتند، ۴۲ درصد خواهان تردد با وسیله شخصی بودند و پنج درصد نیز به صورت هوایی و دریایی قصد تردد دارند.

محمودی خاطرنشان کرد: هرساله همکاران من در سازمان حج و زیارت در شهر‌های مختلف نجف، کربلا، سامرا و کاظمین مستقر هستند تا امور مربوط به گمشدگان و راهنمایی زائران را انجام دهند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->