فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی واکسیناسیون هپاتیت ۳۵ میلیون نوزاد ایرانی | آمار پائین هپاتیت در ایران اعلام تغییرات و منابع جدید آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جزئیات پیگیری ثبت‌‌نام‌نکردن مدارس از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف، توسط مجلس مشهدالرضا(ع)، میزبان گردهمایی اساتید دانشگاه امام‌حسین(ع) | آیت‌الله علم‌الهدی: رشد علمی باید با تربیت و تعالی همراه شود خدمات تشخیصی آزمایشگاهی تب دنگی در شبکه‌های آزمایشگاهی چند استان ارائه می‌شود دریافت سوابق تحصیلی منوط به پرداخت هزینه است بی‌حالی نخستین نشانه مهم در هنگام گرمازدگی است هفت قلم داروی جدید درمان سرطان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفت ارائه ۸۹۴ هزار خدمت رایگان بستری در بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۲   چگونه درخواست خوداظهاری برای بیمه‌شدن در کارگاه را ثبت کنیم؟ واگذاری ۱۸۲ کودک نیازمند درمان به «فرزندخواندگی» هفته جهانی تغذیه با شیر مادر با شعار «حمایت همه جانبه ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه» اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید ( ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه «پارک ممنوع» چقدر است؟
سرخط خبرها

مبلغ جدید جریمه «پارک ممنوع» چقدر است؟

  • کد خبر: ۲۴۲۱۷۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
مبلغ جدید جریمه «پارک ممنوع» چقدر است؟
نرخ جدید جریمه، «پارک ممنوع» ۵۰ هزار تومان است که نسبت به گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، از ۲۳ تیرماه سال جاری، بر اساس ابلاغ محمد مخبر، سرپرست وقت ریاست جمهوری، مبالغ جرائم راهنمایی و رانندگی افزایش یافت و پلیس امیدوار است که این مسئله باعث بازدارندگی شده و کاهش تلفات تصادفات و افزایش نظم ترافیکی را در پی داشته باشد.

نرخ جدید جریمه «توقف در محل ممنوع» یا همان «پارک ممنوع» که جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود، در سه مبلغ متفاوت بر اساس محل ارتکاب جریمه متفاوت است.

مبلغ این جریمه در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری - صنعتی۵۰ هزار تومان پیش بینی شده است. در سایر شهر‌ها ۴۰ هزار تومان و در روستا‌ها و راه‌های روستایی نیز ۳۰ هزار تومان جریمه برای ارتکاب آن در نظر گرفته شده است.

پیش از این، مبلغ این جریمه ۴۰ هزار تومان در کلانشهر‌ها بود.

توقف در محل ممنوع یا همان پارک ممنوع، جزو تخلفات ساکن رانندگی محسوب می‌شود که در بسیاری از موارد و به خصوص ساعات پیک ترافیک سبب اخلال در تردد خودرو‌ها و در نتیجه افزایش حجم ترافیک می‌شود. این تخلف به وسیله خودرو‌های دوربین دار پلیس و همچنین ماموران پلیس راهور ثبت می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->