تحویل گذرنامه‌های زیارتی اینترنتی چقدر زمان می‌برد؟ رقم حق پرستاری و کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی ابلاغ شد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس میانگین سن ازدواج در زنان و مردان ۵ سال افزایش یافته است عواملی که کاهش وزن را برای شما سخت‌تر می‌کند پیش دیابت را جدی بگیریم ترافیک پرحجم در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، بولوار هفت‌تیر و اطراف میدان استقلال در مشهد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی در  خراسان رضوی چند نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؟ فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی زائران اربعین برای سفری راحت این نکات را رعایت کنند ضعف آماری؛ چالش اصلی حمایت از اقشار نیازمند آتش نشانی: تنها ۲ شهربازی مشهد تأییدیه ایمنی دارند اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین در خصوص فعالیت موکب‌ها واکسیناسیون هپاتیت ۳۵ میلیون نوزاد ایرانی | آمار پائین هپاتیت در ایران اعلام تغییرات و منابع جدید آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جزئیات پیگیری ثبت‌‌نام‌نکردن مدارس از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف، توسط مجلس مشهدالرضا(ع)، میزبان گردهمایی اساتید دانشگاه امام‌حسین(ع) | آیت‌الله علم‌الهدی: رشد علمی باید با تربیت و تعالی همراه شود
سرخط خبرها

چگونه درخواست خوداظهاری برای بیمه‌شدن در کارگاه را ثبت کنیم؟

  • کد خبر: ۲۴۲۱۹۵
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
چگونه درخواست خوداظهاری برای بیمه‌شدن در کارگاه را ثبت کنیم؟
در صورتی که در کارگاهی مشغول به کار هستید و بیمه تأمین‌اجتماعی نیستید، با مراجعه به اپلیکیشن «تأمین‌من» نسبت به ثبت‌ درخواست بازرسی از کارگاه اقدام کنید. 🔸 بدین‌منظور در اپلیکیشن، گزینه‌ «بازرسی‌ها» را انتخاب نموده و موارد مندرج در فرم مربوطه را تکمیل کنید. 🔹 پس از ثبت درخواست، بازرسان سازمان تأمین اجتماعی در اسرع وقت برای انجام بازرسی به محل کارگاه مراجعه کرده و نتیجه بررسی درخواست نیز از طریق پیامک به شخص متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

 به گزارش شهرآرانیوز، در صورتی که در کارگاهی مشغول به کار هستید و بیمه تأمین‌اجتماعی نیستید، با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir براساس راهنمای موجود، نسبت به ثبت درخواست در سامانه اقدام کنید.

در قسمت بیمه‌شدگان، گزینه‌های «خوداظهاری» و «ثبت درخواست برای افراد فاقد بازرسی» را انتخاب نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت اعتراض اقدام نمایید.

پس از ثبت درخواست، بازرسان سازمان تأمین‌اجتماعی در اسرع وقت برای انجام بازرسی به محل کارگاه مراجعه کرده و نتیجه بررسی درخواست نیز از طریق پیامک به شخص متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->