تحویل گذرنامه‌های زیارتی اینترنتی چقدر زمان می‌برد؟ رقم حق پرستاری و کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی ابلاغ شد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) اربعین نزدیک است | آغاز عاشقانه‌ترین پیاده‌روی دنیا کاهش ۸۰ درصدی قاچاق سوخت از مرز دوغارون به افغانستان قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس میانگین سن ازدواج در زنان و مردان ۵ سال افزایش یافته است عواملی که کاهش وزن را برای شما سخت‌تر می‌کند پیش دیابت را جدی بگیریم ترافیک پرحجم در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، بولوار هفت‌تیر و اطراف میدان استقلال در مشهد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی در  خراسان رضوی چند نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؟ فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی زائران اربعین برای سفری راحت این نکات را رعایت کنند ضعف آماری؛ چالش اصلی حمایت از اقشار نیازمند آتش نشانی: تنها ۲ شهربازی مشهد تأییدیه ایمنی دارند اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین در خصوص فعالیت موکب‌ها واکسیناسیون هپاتیت ۳۵ میلیون نوزاد ایرانی | آمار پائین هپاتیت در ایران اعلام تغییرات و منابع جدید آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جزئیات پیگیری ثبت‌‌نام‌نکردن مدارس از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف، توسط مجلس مشهدالرضا(ع)، میزبان گردهمایی اساتید دانشگاه امام‌حسین(ع) | آیت‌الله علم‌الهدی: رشد علمی باید با تربیت و تعالی همراه شود
سرخط خبرها

پیگیری ثبت‌‌نام‌نکردن مدارس از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف، توسط مجلس

  • کد خبر: ۲۴۲۲۳۱
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
پیگیری ثبت‌‌نام‌نکردن مدارس از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف، توسط مجلس
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت‌‌نام‌‌نکردن مدارس دولتی از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف تخلف و توسط مجلس شورای اسلامی قابل‌پیگیری است و در جلسه کمیسیون آموزش این موضوع بررسی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابوالحسن مصطفوی درخصوص ثبت‌‌نام‌‌نکردن مدارس دولتی از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف اظهار کرد: این رویه اشتباه و تخلف است؛ زیرا عملکرد ضعیف دانش‌آموزان ناشی از سیاست‌گذاری‌های نادرست آموزش‌وپرورش در بی‌توجهی به مدارس دولتی است.

وی افزود: عدم ثبت‌‌نام از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف باعث بازماندگی از تحصیل می‌شود و این اقدام خلاف عدالت آموزشی است؛ بنابراین مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش باید در این رابطه پاسخگو باشند.

مصطفوی بیان کرد: موضوع ثبت‌‌نام‌‌نکردن مدارس دولتی از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف، توسط مجلس شورای اسلامی قابل‌پیگیری است و در جلسه کمیسیون آموزش این موضوع بررسی خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری‌های آموزشی نیاز به بازنگری دارد، در حالی که بر مهارت‌آموزی و تغییر در شیوه آموزش‌های ارائه‌‌شده در مدارس با هدف ارائه دانش کاربردی تأکید می‌شود و حتی این موضوع از سوی رهبر انقلاب هم مورد تأکید قرار گرفته است، اما شاهد هستیم سیاست‌گذاری‌ها همچنان در مسیر تقویت حافظه‌محوری و ارائه دروس غیر کاربردی است.

وی ادامه داد: روند فعلی باعث می‌شود افراد صاحب قدرت و ثروت با دستیابی به مدارس باکیفیت و معلمان بهتر نمرات بالاتری دریافت کنند، از سوی دیگر با اعمال سهم بالای نمرات دوره متوسطه دوم در کنکور می‌توانند به دانشگاه‌های بهتر راه یابند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->