واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال کشور آغاز شد (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) قتل ناموسی در حالت مستی فرار زن جوان از خانه شوهر پیر و قمارباز ایران ششمین کشور چاق‌های جهان است! آماده‌باش هلال احمر برای حوادث جوی در ۴ استان (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده در یکی از برج‌های کیش (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) طی ۱۰ روز اخیر، ۴۰۰ نفر در کشور دچار گرمازدگی شدند حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها دستگیری ۲ رمال و دعانویس در مشهد رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد کارکردن موقتی نوجوان در تابستان؛ آری یا نه؟ توصیه به معلمان برای استفاده از محتوا‌های آموزشی جدید در کنار کتب درسی پاکستان هزینه صدور ویزا برای شهروندان ۱۲۶ کشور جهان را رایگان کرد | شهروندان ایران می‌توانند ظرف ۲۴ ساعت ویزای پاکستان بگیرند اسامی وازلین‌های غیرمجاز اعلام شد رعایت قوانین منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها روی میز دیوان محاسبات بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند مهم‌ترین نشانه‌های سرطان در مردان چیست؟ فراخوان ثبت‌نام موکب‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان اربعین حسینی تاکید پدافند غیرعامل کشور بر تقویت زیرساخت‌ها برای مقابله با پشه آئدس موادغذایی مفید برای پیشگیری از آرتروز زانو افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع۲ با نور شبانه صفحه‌نمایش‌ها رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: مجتمع‌های قضایی جدید در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
سرخط خبرها

رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد

  • کد خبر: ۲۴۲۸۳۷
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد
مدیر عامل شرکت تاکسیرانی مشهد درخصوص ثبت نام در سامانه سرویس مدارس توضیحاتی ارائه داد.

مرتضی چایچی در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص ثبت نام مجدد در سرویس مدارس اظهار کرد: مهلت ثبت نام در سامانه سپند فعلا به پایان رسیده است، اما این سامانه مجدد در مرداد ماه فعال می‌شود و فرصت مجدد ثبت نام برای والدین متقاضی که نتوانسته اند در ماه‌های قبل ثبت نام نمایند فراهم خواهد شد از همین رو خواهش ما این است که اولیای محترم هر چه زودتر نسبت به ثبت تقاضا اقدام نمایند تا مراحل تخصیص ناوگان و سرنشین زودتر صورت پذیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه سامانه سپند در سنوات گذشته صرفا برای ساماندهی ناوگان و شرکت‌ها مورد استفاده سازمان شهرداری‌ها بود و بخش ثبت نام اولیاء و تقاضای سرویس مدرسه فعال نشده بود و سالجاری اولین سالی است که که این ثبت نام انجام می‌شود طبیعی است نارسایی‌هایی هم وجود داشته باشد که به اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور - عنوان متولی سامانه، منعکس می‌شود.

مدیر عامل شرکت تاکسیرانی مشهد ادامه داد: ما برای تسهیل کار و رفع خطا‌های کاربری، راهنمای ثبت نام را تهیه و در اواخر خرداد ماه سالجاری به اداره‎کل آموزش و پرورش ارسال کردیم تا اطلاع رسانی شود و این موضوع بسیاری از ابهامات را رفع کرد.

چایچی با اشاره به چند مورد خطا‌های پر تکرار در سامانه ثبت نام سرویس مدرسه بیان کرد: ثبت نام اولیه باید با کد ولی دانش‌آموز باید انجام شود در صورتی که با کد دانش آموز انجام شود، در ادامه مراحل ثبت نام اولیاء با خطای "این دانش آموز متعلق به شما نمی‌باشد" مواجه می‌شوند.

رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس چیست؟

*ثبت کد ملی و شماره همراه و سایر داده‌های عددی با صفحه کلید فارسی: برای ثبت اعداد در سپند حتما صفحه کلید موبایل یا کامپییوتر باید انگلیسی باشد.

*عدم دریافت کد کپچا: این مشکل به دلیل برخی تنظیمات کامپیوتر و یا مرورگر اتفاق می‎افتد استفاده از موبایل و تغییر مرورگر این مشکل را رفع می‌کند.

*عدم دریافت کد تائید از طریق پیامک: این مشکل ناشی از اختلال در شبکه‌های اپراتوری موبایل است و معمولا زود رفع می‌شود کافی است اولیای محترم چند دقیقه بعد تلاش کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->