مهدی ناصحی: مهم‌ترین اولویت شورای شهر در سال آخر خود پیگیری پروژه‌های برزمین‌مانده مدیریت شهری است در صد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس چه گذشت؟ مهدی ناصحی به عنوان رئیس شورای شهر برای سال چهارم انتخاب شد | ترکیب هیئت رئیسه سال چهارم شورای ششم شهر مشهد + فیلم بیش از ۹ هزار تماس اشتباه یا مزاحمت برای آتش‌نشانی مشهد طی یک هفته گذشته (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) رتبه دوم خراسان رضوی در نوسازی بافت فرسوده کشور تأکید شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر سامان‌دهی وضعیت کشف‌رود انتشار فراخوان ارسال طرح‌های المان و سازه‌های گل بهار ۱۴۰۴ در مشهد کندو کاوی در تاریخ مزرعه «گل‌ختمی» مشهد که میدان بسیج شد توجه ویژه به موضوع «خلاقیت و نوآوری» در دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس آغاز پویش «هم‌قدم با پاکبانان شهرم» در مشهد دستور فرماندار به بخشدار برای رفع تاریکی جاده روستای «کنه‌بیست» مشهد پیشرفت ۷۵ درصدی پیاده روسازی در بلوار «توس» مشهد شرط صدور سند مالکیت اعیان برای اراضی وقفی اعمال‌قانون ۱۳۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوار وکیل‌آباد و میدان آزادی (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) روایت مشهد، زنده‌تر می‌شود | خانه‌های تاریخی، گذر‌های قدیمی تشرف به حرم‌مطهررضوی و دروازه‌های تاریخی شهر احیا می‌شود نام‌گذاری خیابانی در شهر مشهد به نام شهید مقاومت، «اسماعیل هنیه» مصدومیت آتش‌نشان مشهدی برای نجات ۶ شهروند محبوس در آتش (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) طلب ۹ هزار میلیارد تومان شهرداری مشهد از دستگاه‌های دولتی هتل معتادان! | ناامنی کوچه تنباکوچی مشهد با مدرسه نیمه ساخته تخلفات متعدد، دو آتلیه عکاسی در مشهد را به پلمب کشاند (۱۱ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در صد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس چه گذشت؟

  • کد خبر: ۲۴۲۸۶۳
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
در صد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس چه گذشت؟
صد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در تالار شهر برگزار شد که طی آن با برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد برای چهارمین سال فعالیت شورا مشخص شدند.

مقدسی، سخایی| شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۱۳ مردادماه، در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه یکی از پرچمداران جبهه مقاومت اسلامی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این اتفاق نشان داد ترور و خونریزی در ذات رژیم منحوس صهیونیستی نهادینه شده، رژیمی که حتی از کودکان شیرخوار بی‌دفاع و مردم غزه هم نمی‌گذرد و هر روز شاهد هستیم که آنها را در غزه و فلسطین به خاک و خون می‌کشد.

موحدیان ادامه داد: حدود ۴۰ هزار نفر در عرض هشت ماه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خودخواهی آن را وظیفه خود می‌دانیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام (ره)، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی، الهام‌بخش و موثر در کشور و پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ با تعامل سازنده در حوزه علم و فناوری بوده و همکاری سازنده‌ای با شهرداری داشته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: این روز را به ویژه به خبرنگاران فعال و پویا در عرصه مدیریت شهری تبریک می‌گویم و از این همه محبت و تلاش این عزیزان سپاس‌گزار هستم. اعضای شورای شهر به ویژه سخنگو، همیشه همراه خبرنگاران بودند و ما نیز خود را مکلف به پاسخگویی به این عزیزان می‌دانیم.

موحدیان اضافه کرد: به منظور پیشرفت و اعتلای سطح کمی و کیفی خدمات و امیدبخشی و امیدآفرینی در جامعه همه ما نیازمند اصحاب رسانه هستیم. خبرنگاری شغلی مقدس، حرفه‌ای و پرزحمت است. 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با رسیدن به نیمه مردادماه فعالیت ششمین دوره شورای شهر وارد چهارمین سال و سال پایانی خود می‌شود، بر همین اساس امروز انتخابات هیات رئیسه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی و ویژه شورا را خواهیم داشت. اهتمام همکاران من در شورای شهر تلاش در جهت ارتقا و پیشرفت مشهدالرضا، جهانشهر برکت و کرامت بوده و این روند را در سال آینده نیز دنبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تاکید جدی ما به شهردار تکمیل پروژه‌های تعریف شده براساس برنامه زمان‌بندی است؛ زیرا سال چهارم سال به ثمر نشستن سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های شورا بوده و شهرداری ملزم به اجرای آن است. از همکاران و کمیته‌های نظارتی درخواست داریم با دقت و اهتمام بیش از پیش در زمینه بازدید مستمر و رصد پیشرفت پروژه‌ها اقدام کنند تا بتوانیم پروژه‌ها را به موقع تکمیل و افتتاح کنیم.

موحدیان خاطرنشان کرد: هیچ توجیهی برای کند شدن فرایند یا تاخیر در اجرای پروژه‌ها قابل قبول نیست و شهرداری نیز خود را مکلف به این می‌داند. اگر چنانچه موانع احتمالی نیز سر راه باشد، همه کمک خواهیم کرد و این موانع برطرف شود. پیشاپیش برای هیات رئیسه سال چهارم و کمیسیون‌های شورای شهر آرزوی توفیق مضاعف دارم و امیدوارم موفق باشند.

استیضاح شهردار بستگی به نظر اعضا دارد

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته تلاطمی در شورا نبوده و امری طبیعی بوده است. تلاش شورای دوره ششم در هیئت رئیسه سال چهارم وحدت بوده؛ یعنی وحدت کلمه رمز موفقیت شورای شهر برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری برای خدمت به زائران و مجاوران است. 

وی بیان کرد: همه اعضا با شهردار هماهنگ هستند و هیئت رئیسه جدید قطعا با قدرت از شهردار حمایت می‌کند تا مدیریت مطلوب‌تر و بهتری داشته باشیم. استیضاح شهردار نیز بستگی به نظر اعضا دارد، اما فعلا در دستور کار نیست.

حاجی‌بگلو عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه ما سرعت‌بخشی، تامین منابع مالی و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی و اولویت دیگر بهبود شرایط نیروی انسانی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص کسب درآمد شهرداری تصریح کرد: دنبال اصلاح قانون ماده پنج هستیم. قانون درآمد‌های پایدار نیز ایرادات بسیاری دارد، اما تلاش می‌کنیم از روش‌های نوین منابع مالی خود را تامین کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->