کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر به زودی از چت بات هوش مصنوعی برای کمک به زائران اربعین رونمایی می‌شود به‌زودی ربات انسان‌نمای Figure ۰۲ با حمایت OpenAI معرفی می‌شود کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر تحقیقی عجیب نشان می‌دهد که نام شما تأثیری باورنکردنی روی چهره‌تان دارد! کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (جمعه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید طلایی و کارت‌های امروز همستر مارک زاکربرگ می‌خواهد با رونق دوباره واتساپ در آمریکا قدرت را به این پیام‌رسان برگرداند تلگرام با چند ویژگی کاربردی آپدیت شد | مرورگر چندزبانه و مینی‌ اپ‌استور جزئیاتی جدید از رنگ‌بندی و طراحی آیفون ۱۶ منتشر شد درباره پرونده اختلاف «فیلیمو» و «فیلیمیوم» و جواب ساترا کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (پنجشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید طلایی و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (چهارشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) «همستر کامبت» به دنبال رکورد «بزرگترین ایردراپ» تاریخ ارزهای دیجیتال | چنددرصد از ایردراپ به کاربران می‌رسد؟ درگیری اسنپ و سازمان امور مالیاتی بر سر مالیات بر ارزش افزوده کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید طلایی و کارت‌های امروز همستر معرفی بازی «ماز: پازل آرامش‌بخش» + دانلود اندروید و IOS کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (سه‌شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۳) کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۲ بیشتر از اینترنت کدام اپراتور استفاده کردند؟ پلیس به ماجرای «گشت رجیستری تلفن همراه در مترو» واکنش نشان داد
سرخط خبرها

به‌زودی ربات انسان‌نمای Figure ۰۲ با حمایت OpenAI معرفی می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۲۸۸۷
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
به‌زودی ربات انسان‌نمای Figure ۰۲ با حمایت OpenAI معرفی می‌شود
استارتاپ Figure، که تحت حمایت OpenAI قرار دارد، با جمع‌آوری مبلغ ۶۷۵ میلیون دلار قصد دارد به‌زودی ربات انسان‌نمای دوم خود را معرفی کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت برای واردکردن ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی به خانه‌ها و ادارات سراسر جهان، امروز بیش از پیش جدی شده است. استارتاپ Figure، که تحت حمایت OpenAI قرار دارد، با جمع‌آوری مبلغ ۶۷۵ میلیون دلار قصد دارد به‌زودی ربات انسان‌نمای دوم خود را معرفی کند. این شرکت امروز با انتشار تریلری از معرفی ۰۲ Figure خبر داد. این محصول جالب توجه قرار است در تاریخ ۶ آگوست (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) معرفی شود.

فعلاً مشخصات کلی این ربات انسان‌نما مشخص نیست؛ بااین‌حال نما‌هایی از مفاصل و اندام‌های این ربات منتشر شده است و همچنین برخی از طرح‌های مشبک جالب و احتمالاً انعطاف‌پذیر بدنه و فناوری‌های آن را می‌بینیم.

به‌زودی ربات انسان‌نمای Figure ۰۲ تحت حمایت OpenAI معرفی می‌شود

برت ادکاک، بنیان‌گذار Figure AI، در شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید که ۰۲ Figure «پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نما در این سیاره است».

ادکاک، کارآفرینی که قبلاً استارتاپ‌های Archer Aviation و Vettery را تأسیس کرده بود، Figure AI را در سال ۲۰۲۲ تأسیس کرد.

در مارس ۲۰۲۳، کمپانی Figure با معرفی ربات انسان‌نمای Figure ۰۱، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت که یک ربات انسان‌نما همه‌کاره به‌منظور رفع کمبود نیروی کار جهانی، با انجام وظایف صنعتی مختلف مانند تولید، تدارکات، انبارداری و خرده‌فروشی است.

Figure AI با تیمی متشکل از ۴۰ متخصص، ازجمله دکتر «جری پرت» به عنوان مدیر ارشد فناوری، ساخت کامل این ربات انسان‌نما را تنها در شش ماه تکمیل کرد.

به‌زودی ربات انسان‌نمای Figure ۰۲ تحت حمایت OpenAI معرفی می‌شود

ادکاک تصور می‌کند که ربات‌ها بهره‌وری و ایمنی را با انجام مشاغل ناایمن و نامطلوب افزایش می‌دهند و در نهایت در رسیدن به آینده‌ای خودکارتر و کارآمدتر به ما کمک می‌کنند؛ البته او بر این باور است که این ربات هرگز به سلاح تبدیل نخواهد شد.

این شرکت که علاوه‌بر OpenAI در میان سرمایه‌گذاران و حامیانش، شرکت‌هایی مثل اینتل، انویدیا، مایکروسافت و Bezos Expeditions (صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی «جف بزوس»، بنیان‌گذار آمازون) را دارد، در اوایل سال جاری با شرکت BMW نیز قراردادی امضا کرد و ادغام با ChatGPT را به نمایش گذاشت. طبق این قرارداد، ربات‌های Figure ۰۱ در خط تولید کارخانه‌های BMW به کار گرفته می‌شوند.

احتمالاً Figure ۰۲ یکی از مدل‌های جدید OpenAI را خواهد داشت که حرکات و تعامل آن را هدایت می‌کند؛ بنابراین استفاده از GPT-۴o یا GPT-۴o mini در این ربات دور از انتظار نیست.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->