چند نکته ایمنی برای مواکب و مراکز اسکان در دهه آخر صفر جمعیت ایران چقدر است؟ شکارچیان غیرمجاز پارک ملی خجیر دستگیر شدند راهکار نانویی برای درمان نیش کنه تگزاسی آمادگی کامل کادر درمان بیمارستان حضرت ام‌البنین (س) مشهد برای دهه پایانی ماه صفر کیت تب دنگی بالاخره به دست وزارت بهداشت رسید گلایه خانواده‌ها از اعمال سلیقه در سپردن کودکان بی‌سرپرست به متقاضیان طرز تهیه کیک نارگیلی نرم و پفکی در خانه + فیلم شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس راه اندازی شعبات دانشگاه تهران در تفلیس و نجف اشرف در حال حاضر ۱۱۵ نفر در رشته داروسازی سنتی مشغول به تحصیل هستند ۱۴۰۰ نوزاد نارس زیر پوشش غربالگری شبکیه چشم قرار گرفتند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از امروز تا پایان هفته واژگونی پژو ۲۰۶ در میدان آزادی مشهد + عکس(۶ شهریور ۱۴۰۳) پلیس مشهد به دنبال جنایتکاران روستای زاک خبر خوش وزیر بهداشت برای پرستاران: بخش اول جبران مطالبات پرستاری پرداخت شد وزیر علوم به دیدار استاد شفیعی کدکنی رفت
سرخط خبرها

راه اندازی شعبات دانشگاه تهران در تفلیس و نجف اشرف

  • کد خبر: ۲۴۷۵۷۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
راه اندازی شعبات دانشگاه تهران در تفلیس و نجف اشرف
رئیس دانشگاه تهران گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۵۰۰ دانشجوی خارجی از ۳۰ کشور دنیا جذب دانشگاه و دو شعبه در شهرهای تفلیس و نجف اشرف تاسیس می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید محمد مقیمی امروز (سه شنبه) در هشتمین دوره برنامه روزی با دانشگاه تهران و در میزبانی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ که تراز زیر ۱۰۰۰ داشتند، دانشگاه تهران را نماد علمی آموز عالی کشور برشمرد وگفت: دانشگاه تهران امروز یکی از دانشگاه های معتبر در عرصه جهانی است. این دانشگاه در رتبه بندی شانگهای جزو ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا است و در هشت رشته نیز رتبه زیر ۱۰۰۰ را دارد. همچنین رتبه اول ملی را در اختیار دارد و دانشگاه های شهید بهشتی و صنعتی شریف بعد از این دانشگاه قرار دارند.

وی با اشاره به اهمیت جذب دانشجویان بین المللی اظهار داشت: دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۰ نزدیک ۸۰۰ دانشجوی خارجی داشت و امسال ۲۵۰۰ دانشجوی خارجی از ۳۰ کشور دنیا خواهیم داشت، همچنین تا مهرماه امسال دو شعبه جدید از دانشگاه در شهرهای تفلیس و نجف اشرف افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه تهران گفت: در عرصه داخلی نیز در گوشه گوشه کشور شعبه داریم، در شمال و جنوب شرق و غرب واحدهای مختلف داریم و این بیانگر این است که دانشگاه بین المللی محسوب می شویم.

وی تاکید کرد: دانشجویان تازه وارد باید انتخاب و شناخت درست داشته باشند و متناسب با توان علمی خود رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند. البته انگیزه واقعی و آینده شغلی در انتخاب رشته باید مورد توجه قرار گیرد. دانشگاه تهران دانشگاه جامعی است که دانشجویان در آن با رشته های مختلف در ارتباط هستند و می توانند از تجربیات آنها بهره مند شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->