دستگیری متهم سرقت طلا‌های کودکان در مشهد بالگرد اورژانس نیشابور جان بیمار سکته‌مغزی را نجات داد (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) پیش بینی ۶۰۰ هزار صندلی قطار برای سفر ریلی اربعین ۱۴ خودروی لاکچری از پارکینگ خانه‌ای در غرب تهران کشف شد + فیلم خواص سم‌زدایی فوق العاده انجیر سیاه که نمی‌دانید اهمیت مکمل‌های ضروری برای افزایش کیفیت شیر مادر شکسته شدن رکورد گرما در برخی از شهرهای کشور واکسیناسیون سراسری کودکان زیر ۲ سال با واکسن پنوموکوک در کشور راهکارهای برون‌رفت دولت چهاردهم از چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ١۴ مرداد ١۴٠٣)| تا پایان هفته هوا در خراسان رضوی گرم است بیش از ۲۰ درصد مراجعات پزشکی با خودمراقبتی قابل درمان است علت توقف مسافرگیری در ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) تهران چه بود؟ (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس رضوی: اتاق استاد بسیجی باید مأمن و پناه دانشجویان باشد همایش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد + فیلم برگزاری آزمون جذب ۱۰ هزار نیروی اداری برای دادگاه‌های صلح روش صحیح بغل کردن نوزاد و دادن او به فرد دیگر به چه صورت است؟ تعلیق فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی به دلیل گرانفروشی بلیت اربعین برای سالم ماندن در پیری چه باید کرد؟ حکم قصاص برای پسر هجده‌ساله‌ای که مادرش را به‌خاطر حرف مردم به قتل رساند + عکس آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) خون دماغ یا خونریزی بینی از مشکلات شایع در گرمای تابستان است + چند راهکار درمان پسر جوان به قتل پدرش و راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد
سرخط خبرها

علت توقف مسافرگیری در ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) تهران چه بود؟ (۱۴ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۳۰۳۴
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
علت توقف مسافرگیری در ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) تهران چه بود؟ (۱۴ مرداد ۱۴۰۳)
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو از توقف موقت پذیرش مسافر در ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی زند در این باره اعلام کرد: به دلیل آتش‌سوزی خفیف در یکی از اتاق‌های ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) در خط ۶ متروی تهران از ساعت ۱۲، تا اطلاع ثانوی مسافرگیری در سکوی خط ۶ این ایستگاه انجام نمی‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، عوامل فنی مترو و آتش‌نشانان در محل حضور دارند و تنها به علت حفظ ایمنی بیشتر مسافران و به دلیل انتشار دود، مسافرگیری در این ایستگاه انجام نمی‌شود.

همچنین سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این‌باره گفت: در ساعت ۱۱:۴۱ امروز وقوع حادثه آتش‌سوزی در ایستگاه متروی میدان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد. 

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شدند، اظهارکرد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک اتاق واقع در طبقه منفی یک این ایستگاه رخ داده و دود حاصل از آن فضا‌های اطراف را نیز در بر گرفته است. در این شرایط آتش‌نشانان به سرعت اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کرده و خوشبختانه موفق شدند که پس از چند دقیقه شعله‌های آتش را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌نشانان در محل حضور دارند و عملیات تخلیه دود در حال انجام است، اظهارکرد: بنابر تصمیم مدیران شرکت مترو، قطار‌های مترو فعلا و با هدف افزایش ایمنی مسافران در این ایستگاه توقف ندارند.

محمد اسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز در این‌باره گفت: درپی اعلام این حادثه چندین دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->