دروازه‌بان پرسپولیس در شمس آذر برنامه فدراسیون فوتبال برای المپیک آمریکا چیست؟ مشهد در کمیته فنی فدراسیون ووشو صاحب کرسی شد اعلام برنامه مسابقات تیم مشهد در لیگ برتر کشتی آزاد عبدالکریم حسن حساب پرسپولیس را پر می‌کند کیوسفسکی دردسر جدید استقلال درویش: کسی به ما نگفته تا برای ورزشگاه جایگزین اقدام کنیم مشتری‌های عراقی بشار رسن به صف شدند زارع شروع نکرده استعفا داد ورزشگاه شهر قدس، ورزشگاه احتمالی استقلال و پرسپولیس در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر رابیو در لیست خرید تیم‌های مادریدی شروع دور جدید مذاکرات کیمیش و بایرن مونیخ مدافع استقلالی در راه سیرجان برنامه و ساعت مسابقات کشتی گیران ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴ تاکید نکونام به تداوم حضور بلانکو| گوستاوو در استقلال می‌ماند رئال مادرید، مالک مخوف‌ترین خط حمله اروپا ماموریت بزرگ نکونام برای رضاییان | کاشته‌ها را رامین بزند ۱۷ شهریور؛ زمان شروع مسابقات لیگ یک فوتبال ایران
سرخط خبرها

زارع شروع نکرده استعفا داد

  • کد خبر: ۲۴۳۰۵۱
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
زارع شروع نکرده استعفا داد
مازیار زارع به هیات مدیره باشگاه شمس‌آذر قزوین اعلام کرده نمی‌تواند با شرایط فعلی به کار خود ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شمس‌آذر قزوین در لیگ بیست‌وسوم با اینکه از سوی کمیته انضباطی با جریمه کسر امتیاز مواجه شد، اما عملکرد خوبی داشت و درنهایت لیگ را در رده هشتم به پایان رساند. پس از اتمام لیگ برتر، سعید دقیقی از جمع قزوینی‌ها جدا شد و هدایت ملوان را برعهده گرفت. مازیار زارع هم پس از یک فصل دوری از فوتبال، پس از مذاکره با رییس هیات مدیره شمس‌آذر، هدایت این تیم را قبول کرد.

مازیار زارع زمانی با شمس‌آذر قزوین به توافق رسید که شهاب زندی مدیرعامل شمس‌آذر، به دلایلی در کنار این باشگاه نبود و حالا با بازگشت او، عدم هماهنگی بین مدیریت و کادر فنی شمس آذر، کاملا به چشم می‌آید.

طبق شنیده‌ها زارع از همان روز اول تاکید کرده بازیکنان جذب شده باید مورد تایید او باشند و در همین راستا لیستی را به باشگاه تحویل داده بود، اما ناگهان فلسفه شمس‌آذر در بازار نقل‌وانتقالات عوض شد. ظاهرا مازیار زارع در چند تمرین اخیر شمس‌آذر قزوین با بازیکنان جدیدی روبرو شده که حضور آنها به او اطلاع داده نشده است و برای همین زارع قصد جدایی از شمس‌آذر را دارد.

مازیار زارع روز گذشته هم به‌صورت لفظی و هم به‌شکل کتبی، استعفای خود را به هیات مدیره این باشگاه اعلام و تاکید کرد با شرایط فعلی بهتر است از این تیم جدا شود. اکنون باید دید در روز‌های باقی مانده تا آغاز لیگ برتر چه سرنوشتی در انتظار نیمکت شمس‌آذر قزوین است و آیا جدایی زارع جدی‌تر می‌شود یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->