نبود خلاقیت یکی از آسیب های بزرگ در ادبیات کودک و نوجوان است آموزش؛ حلقه مفقوده رابطه انسان و رسانه «شه‌سوار» اکران می‌شود | «قیف» روی پرده سینما‌ها ابهام در سرنوشت سریال «پوکر» با سفر شهاب حسینی به آمریکا واریز هدیه روز خبرنگار ۱۴۰۳ به زودی کدام سریال‌ها در شهرک غزالی ساخته می‌شوند؟ پخش سریال «آتش و باد» از شبکه آی‌فیلم عربی ماجرای توهین به پرسپولیسی‌ها در سریال زخم‌کاری چیست؟ + ویدئو همه چیز درباره نمایش «طبقه هفتم» | مونولوگ بزرگ‌ترین چالش برای بازیگر است ناگفته‌ها و گلایه‌های فریده سپاه‌منصور، بازیگر «نون خ» کارگردان تئاتر «نبرد رستم و سهراب»: پیش‌داوری نکنیم! | این تئاتر موزیکال نیست اعلام جزئیات ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد پویانمایی ایرانی «در سایه سرو» مجوز رقابت در اسکار را دریافت کرد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ بگریز و پشت ابدیت مرگ پنهان شو گزارشی از نمایشگاه نقاشی «گوشت» در نگارخانه رادین تئاتر کودک در خراسان رضوی متولی صنفی ندارد پدرم یک کامپیوتر نبود اوهامی سخت‌تر از تیتانیوم
سرخط خبرها

«شه‌سوار» اکران می‌شود | «قیف» روی پرده سینما‌ها

  • کد خبر: ۲۴۳۰۸۳
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
«شه‌سوار» اکران می‌شود | «قیف» روی پرده سینما‌ها
سیزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۴ مرداد در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۶ فیلم را ثبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بدین ترتیب فیلم سینمایی «نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی و تهیه کنندگی سید جلال چاوشیان با پخش «گویا فیلم» به سرگروهی پردیس ایرانمال، فیلم سینمایی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حسین فرحبخش به سرگروهی پردیس آزادی (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است)، فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه کنندگی سعید ملکان با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس چارسو، فیلم سینمایی «شه سوار» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین نمازی با پخش «شهرفرنگ» به سرگروهی پردیس ملت، فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها ۲» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس کورش، فیلم سینمایی «سفر پرماجرا» به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت سیفی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی پردیس چارسو به سینما‌ها می‌آیند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» و «در آغوش» درخت از چهارشنبه ۱۷ مرداد در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

شورای صنفی نمایش در ادامه روند یکسان سازی قراردادها، پس از برگزاری جلسات متعدد، با صورتحساب یکسان پیشنهادی انجمن سینمادارن و کانون پخش کنندگان موافقت کرد و بنا شد از این پس سینماداران بر اساس صورتحساب مذکور تسویه مالی با پخش کنندگان را انجام دهند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->