قاهره ادعای وجود تونل بین نوار غزه و مصر را رد کرد رایزنی وزرای خارجه آمریکا و قطر درباره پاسخ ایران و حزب الله به تجاوز اسرائیل هشدار وزیر خارجه مصر درباره سیاست ترور از سوی اسرائیل هاکان فیدان: وقت آن است که افسار اسرائیل را بگیرند وزیر صهیونیست خواستار گرسنگی دادن به یک میلیون فلسطینی شد تغییر در ساعت کاری ادارات چهارمحال و بختیاری از فردا سه شنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) ۸۰ پیکر دفن شده فلسطینیان در خان یونس به حماس تحویل داده شد فرمانده سنتکام به اراضی اشغالی سفر کرد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) انتشار کتاب «شهید رئیسی در نگاه مقام معظم رهبری» بیش از ۱۵۰ نفر در جریان گسترش خشونت‌ها در انگلیس دستگیر شدند باقری در دفتر حماس در تهران حضور یافت + عکس حضور نیرو‌های دفاع هوایی بلاروس در رزمایش نظامی درخاک روسیه باقری: اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی را حق خود می‌دانیم جلسه اضطراری نخست وزیر با پلیس انگلیس | جنگ داخلی آغاز شده است! ظریف: اسامی وزرای پیشنهادی دولت احتمالا تا شنبه (۲۰ مرداد) اعلام خواهد شد صحن علنی مجلس، فردا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تشکیل نخواهد شد | خانه ملت در انتظار لیست وزرای پزشکیان اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با پزشکیان دیدار کردند وزارت ورزش و جوانان، مرجع صدور مجوز مراکز روان‌شناسی و مشاوره خانواده شد دبیر شورای امنیت ملی روسیه وارد تهران شد رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه: رئیس‌جمهور بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه تأکید دارند
سرخط خبرها

صحن علنی مجلس، فردا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تشکیل نخواهد شد | خانه ملت در انتظار لیست وزرای پزشکیان

  • کد خبر: ۲۴۳۳۲۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
صحن علنی مجلس، فردا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تشکیل نخواهد شد | خانه ملت در انتظار لیست وزرای پزشکیان
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از عدم برگزاری نشست فردای مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان دوره دوازدهم مجلس منتظر اعلام اسامی وزرای پیشنهادی و لوایح جدید دولت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره عدم برگزاری نشست فردا( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موظف به بررسی طرح های نمایندگان و لوایح دولت است. اما از آنجا که دولت چهاردهم هنوز شکل نگرفته تا لوایح از سوی دولت به مجلس ارائه شود، مجلس نمی‌تواند وقت خود را فقط منوط به بررسی طرح ها کند.

وی افزود: مجلس منتظر است تا دولت اسامی وزرای پیشنهادی را هر چه زودتر به هیات رئیسه معرفی کند تا پس از رای اعتماد، وزرا و مسئولان مرتبط آنها بتوانند نسبت به تدوین لوایح قانونی و ارائه آن به مجلس جهت بررسی اقدام کنند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در مجلس و دولت جدید، طرح ها و لوایح قبلی اعتبار خود را از دست می دهند و ضروری است نمایندگان یا اعضای دولت نسبت به تدوین و ارائه طرح ها و لوایح جدید به مجلس اقدام کنند.

سلیمی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور در جلسه چهارشنبه( ۱۷ مردادماه) فهرست وزرای پیشنهادی خود را به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->