ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟ سپاهان به توافقش با آلومینیوم عمل نکرد! نتیجه و ویدئو کشتی امین میرزازاده در دیدار رده بندی وزن۱۳۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| بالاخره مدال گرفتیم! نتیجه و ویدئو کشتی مهدی محسن‌نژاد در رده بندی وزن ۶۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| شکست و تمام نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپاهان و الشباب در لیگ نخبگان آسیا+ فیلم گل‌ها(۱۶ مرداد ۱۴۰۳)| چه شکست تلخی نتیجه و ویدئو بازی محمدهادی ساروی برابر حریف مصری در نیمه نهایی کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | ساروی در یک قدمی طلا پخش زنده بازی سپاهان و شباب‌الاهلی امارات در لیگ نخبگان آسیا (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاکوتا رسما استقلالی می‌شود حذف مدیران رسانه‌ای از روی نیمکت کلید خورد نکونام قید همکاری با مربی خارجی را زد فیلم | لحظه‌ی زمین خوردن داور مسابقه ساروی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی - تراکتور، بوی کنسلی می‌آید یامگا برای همیشه از ایران رفت
سرخط خبرها

کاکوتا رسما استقلالی می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۳۵۹۹
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
کاکوتا رسما استقلالی می‌شود
گائل کاکوتا، بازیکن فرانسوی-گنگویی باشگاه استقلال قرار است با حضور درایران رسما قراردادش را با استقلال منعقد کند. طبق برنامه کاکوتا فردا در کنار استقلالی‌ها حاضر خواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه باشگاه استقلال رسما قرارداد یامگا، کیوسفسکی و منتظر محمد را فسخ کرد، حالا جا برای اضافه کردن بازیکنان خارجی جدید باز شده است. درهمین راستا گائل کاکوتا، بازیکن باسابقه فرانسوی (بااصالتی کنگویی) قرار است قرارداد خود را با این باشگاه به طور رسمی به امضاء برساند.

باشگاه استقلال مقدمات حضور کاکوتا را در تمرینات این تیم فراهم کرده و طبق برنامه این بازیکن بامداد چهارشنبه در تهران حاضر خواهد بود و روز پنج شنبه به احتمال زیاد به ایفمارک خواهد رفت و در نهایت قراردادش را با استقلال به امضاء خواهد رساند.  


باشگاه استقلال در حالی که با این بازیکن بر سر مبلغ دستمزد نیز به توافق رسیده در تلاش است تا قبل از پایان هفته جاری ماجرای حضور این بازیکن را در ترکیب آبی‌ها قطعی کند.

این درحالی است که اگر کاکوتا رسما وارد ایران شود، خبر‌ها و شایعاتی که درباره انصراف این بازیکن برای حضور دراستقلال منتشر شده، تکذیب خواهد شد و این بازیکن در فصل جدید برای استقلال بازی خواهد کرد.

کاکوتا در پست وینگر بازی می‌کند و بازیکنی است که شم گلزنی مطلوبی دارد. حضور این بازیکن در استقلال موجب افزایش توان فنی این باشگاه در فصل جدید خواهد شد و عملا یک نقل و انتقالات ایده‌ال در این باشگاه ثبت خواهد شد تا نکونام هم بهانه‌ای برای عدم کامیابی در فصل جدید نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->