تصادف مرگبار در فریمان، جان مادر و نوزادش را گرفت (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) قم گرم‌ترین شهر ایران (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری اراد=ذل و اوباش متهم حمله به بیمارستان هفتم تیر جزییات مرگ دلخراش چهار جوان در یک تصادف عجیب | موتور زانتیا چند متر آنطرف تر محل حادثه پرتاب شد همراه داشتن چه داروهایی در سفر به عراق جرم است؟ تصادف تریلر با موتورسیکلت در خواف با ۲ کشته و مصدوم(۱۸ مرداد ۱۴۰۳) جنایت مرگبار یک جوان در مشهد فقط به خاطر یک نگاه + عکس تصادف مرگ‌بار نیسان با پراید در جاده تربت‌حیدریه-فریمان خراسان‌رضوی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خوراکی‌هایی که در فصل تابستان نباید بخورید مشهدالرضا میزبان دومین همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور | آیت‌الله علم‌الهدی: دانشگاه در رأس جامعه است + فیلم کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد ویدئو | لحظه وقوع زلزله ۷.۱ ریشتری در ژاپن | هشدار سونامی صادر شد اعمال‌قانون ۲۰۴۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) علت تنش آبی در روستای گوی تربت جام چه بود؟ (۱۸مرداد ۱۴۰۳) چطور استرس زیاد منجر به سکته می‌شود؟ ترافیک روان در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خطرهایی که سلامت زائران را در سفر اربعین تهدید می‌کند | چطور از این خطرات دور بمانیم؟ نکات مهم نحوه صحیح نخ دندان کشیدن راهنمای انتخاب و استفاده از کرم ضد آفتاب اعمال محدودیت در ژل‌های وارداتی تاثیر مثبت الگوهای غذایی ضدالتهابی بر پیشگیری از آلزایمر نیرو‌های بهداشت و درمان در مرز‌های کشور مستقر شدند
سرخط خبرها

کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد

  • کد خبر: ۲۴۳۹۶۰
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد
آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور به مرز‌های غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز (پنجشنبه) ۱۸ مرداد، کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور با بدرقه وزیر بهداشت عازم مرز‌های غربی کشور جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار حرم سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) شدند.

در این آیین که در سازمان اورژانس کشور برگزار شد، دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور، دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و همچنین مدیران سازمان اورژانس کشور حضور داشتند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این مراسم رژه موتورلانس ها، آمبولانس‌ها و دیگر تجهیزات خودرویی که در مرز‌ها و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) حضور خواهند داشت نیز برگزار شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->